Цій статті більше 3-х років. Українське законодавство складне і мінливе, тож на даний момент редакція не гарантує її 100% актуальність. У разі сумнівів скористайтесь пошуком, щоб читати свіжіші статті і консультації, або зверніться за допомогою до нашого ШІ-консультанта.
Голова податкового комітату Верховної Ради Данило Гетманцев у своєму Телеграм-каналі назвав міфом інформацію про те, що ухвалений Закон №1914 (законопроєкт №5600) передбачає постійну заборону на виїзд керівників підприємств-боржників за кордон. Він пояснив, що таке рішення ухвалюється не податковим органом, а виключно судом.
Заборонити виїзд можуть у тому випадку, якщо сума боргу перевищує 1 млн. грн., і він не сплачується протягом 240 днів. Водночас, при звільненні керівника такої компанії, обмеження щодо нього втрачають чинність.
Ми вже вказували про кількість директорів, які підпають під цю норму Закону №1914. Наразі їх налічується 6192 осіб.
Докладно про процес ведення реєстру керівників підприємств-боржників ДПС та про правила тимчасового обмеження на виїзд керівників ми розповімо в окремій аналітиці.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
головний редактор інтернет-порталу редакції «Дебет-Кредит».
Закінчила Південний філіал Національного університету біоресурсів і природокористування України «Кримський агротехнологічний університет» за спеціальністю «Бухгалтерський облік та аудит». Має понад 16 років досвіду написання авторських статей та новин на різні теми, які стосуються бухгалтерського обліку та адміністрування податків.
Зверніть увагу! Матеріали в розділі «Новини і статті», а також коментарі до них можуть містити аналітичні погляди сторонніх експертів та представників державних органів. Редакція докладає зусиль для перевірки достовірності даних, проте думка авторів може не збігатися з позицією редакції.
Оскільки податкове та бухгалтерське законодавство постійно змінюється, ми рекомендуємо використовувати наведену інформацію як довідкову та звертатися за індивідуальною консультацією перед прийняттям фінансових рішень. Редакція здійснює модерацію коментарів відповідно до Редакційної політики сайту.
Нову форму Звіту вже затверджено. Звіти за І, ІІ та ІІІ квартали 2026 року треба подати до 9 листопада включно. ДПС роз’яснила три види порушень: неподання Звіту, несвоєчасне нарахування внеску та прострочення його сплати. Для кожного передбачено окремий штраф
Звіт за І-ІІІ кв. подається до 9 листопада включно незалежно від нарахування внеску. Нарахований внесок слід сплатити протягом 10 днів після цього строку. За дотримання цих умов за завтування за І–ІІ квартали 2026 року штрафи та пеня не застосовуються
Міністерство оборони України наголошує на необхідності дотримання правил ведення персонального військового обліку на підприємствах. За порушення законодавства в особливий період передбачені суттєві штрафні санкції (від 34 до 59,5 тис. грн)
Через ворожі удари по дата-центрах бізнес втрачає дані. Як законно звільнитись від податкової відповідальності та які документи для цього потрібні — читайте у роз'ясненні Д. Гетманцева
Річний звіт з фінмоніторингу подається його суб'єктами до 25 січня. Але весь рік, і, особливо, наприкінці року, незалежним бухгалтерам слід ретельно перевіряти документи, клієнтів, госпоперації. Або внести зміни до договорів, щоб взагалі не подавати такий звіт
У місяці надання відпустки працівнику ЄСВ нараховано окремо на заробітну плату та відпускні. Виникла розбіжність 0,01 грн порівняно з розрахунком ЄСВ із сукупного доходу працівника за місяць. Який порядок відображення такого нарахування в бухгалтерському обліку?
З якої суми доходу роботодавець повинен утримати 50% аліментів у вересні 2026 року при загальному нарахованому доході 464 130,00 грн, якщо премія у сумі 302 000,00 грн була нарахована та виплачена 04.09.2026 р., а встановлена дата початку утримання за виконавчим документом — 08.09.2026 р.?
Працівник потрапив у ДТП у січні, лікувався з січня по травень, отримав 4 е-лікарняні з різними номерами випадків у різних закладах охорони здоров'я. У жовтні комісія склала акт Н-1/П і кваліфікувала нещасний випадок як пов'язаний із виробництвом, після чого ПФУ змінив причину непрацездатності. Чи оплачувати перші 17 календарних днів за кожним листком окремо, чи загалом за всіма? Чи потрібно змінювати номер випадку непрацездатності в е-лікарняних на єдиний і як діяти роботодавцю?