• Посилання скопійовано

У Вищому госпсуді запрацювала телефонна «гаряча лінія»

У ВГСУ функціонує інформаційна служба по телефону +38 (044) 536-18-01

У Вищому госпсуді запрацювала телефонна «гаряча лінія»

С целью улучшения работы, обеспечения прав граждан на доступ к правосудию Высший хозяйственный суд Украины (далее - ВХСУ) продолжает системную работу по обеспечению информационной открытости деятельности и функционирования системы хозяйственных судов в целом для общественности.

Так, в ВХСУ организовано проведение личного приема граждан и представителей юридических лиц по вопросам организационного обеспечения деятельности. Ознакомиться с графиком приема можно на сайте ВХСУ.

Также, в ВХСУ функционирует информационная служба по телефону +38 (044) 536-18-01, по которому участникам судебного процесса предоставляется информация о движении рассмотрения кассационных жалоб и заявлений.

Кроме того, можно обращаться на электронную почту ВХСУ: inbox@vgsu.arbitr.gov.ua - по общим вопросам; public@vgsu.arbitr.gov.ua - для отправки запросов на информацию. С 20 января 2014 г. заработала телефонная «горячая линия» ВХСУ +38 (044) 207-52-32, по которому все желающие могут оперативно получить всю необходимую информацию, касающуюся организации работы системы хозяйственных судов Украины, оставить свои сообщения, замечания и предоставить предложения по вопросам организационного обеспечения деятельности судов.

Джерело: ЮРЛІГА

Рубрика: Право і відповідальність/Інше

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інше»

  • Порядок банкрутства юридичної особи в Україні
    Основні етапи процедури банкрутства включають провадження у справі про банкрутство, розпорядження майном боржника, санація боржника, ліквідаційна процедура, продаж майна та закриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність)
    28.08.202561
  • Які звернення громадян не розглядаються: пояснення Держпраці
    Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного й того ж громадянина з того самого питання, якщо перше вирішено по суті
    26.03.2025237
  • Механізми оскарження несправедливого рішення: розʼяснення від Мін’юсту
    На відміну від судового оскарження, яке часто займає тривалий час і передбачає сплату судового збору, адміністративне оскарження є більш економним і оперативним способом. Воно не вимагає від особи глибоких юридичних знань чи допомоги юриста
    12.03.202593
  • Примусове вилучення майна: які умови, особливості, компенсація?
    Примусове відчуження об’єктів права приватної власності може застосовуватися у виняткових випадках, з мотивів суспільної необхідності, згідно з законом. Важливо зазначити, що за таке майно передбачено компенсацію, що здійснюється попередньо чи після відчуження
    11.03.2025129
  • Увага: ДПС повідомляє про розсилку фейкових листів!
    Останніми днями зафіксована масова розсилка електронних листів нібито від імені терпідрозділів ДПСУ про необхідність зв’язатись з представником ДПС. Наголошується, що ДПС не вказує при листуванні особисті номери телефонів для зв’язку!
    29.01.20252 512