Главная Все новости Учет и отчетность Отчетность

Госпредприятия смогут отчитываться в электронном виде

Минэкономразвития и Минфин приняли совместный приказ о запуске единой базы автоматизированного сбора, анализа и сведения финансовых отчетов и информации о фискальных рисках государственных предприятий в электронном виде

Урядовий портал розповідає, що 11 січня Мінекономрозвитку разом із Міністерством фінансів ухвалили спільний наказ щодо запуску єдиної бази автоматизованого збору, аналізу та зведення фінансових звітів та інформації про фіскальні ризики державних підприємств в електронному вигляді. Ця ініціатива має на меті спростити для органів управління процедуру збору та аналізу звітності держпідприємств, її узагальнення та подання до Мінекономрозвитку та Мінфіну, а також зробити зручним для громадськості використання агрегованої фінансової інформації державних підприємств.

В Україні на сьогодні зареєстровано 3385 державних підприємств, що перебувають під управлінням центральних органів державної влади. З них 1618 працюючих, управління якими здійснюється 84 органами. Одному органу управління підпорядковується від 1 до 324 підприємств. До уповноваженого органу управління подається: фінансова звітність – квартальна та річна, інформація щодо ефективності управління державною власністю (моніторинг), фінансові плани та звіти про їх виконання, стратегічні плани, інвестиційні плани, окремі звіти на вимогу уповноваженого органу управління. Згідно з чинним законодавством всі плани та звіти держпідприємств надаються у паперовому вигляді.

Сьогодні Мінекономрозвитку та інші органи управління державними підприємствами витрачають невиправдано багато часу і людських ресурсів на просту механічну роботу із переносу даних із паперових звітів до електронних таблиць. Відмова ж від паперового документообігу на користь електронного, а також автоматизований процес збору звітності вже у готовому електронному вигляді надасть можливість органам управління вивільнити додаткові ресурси та зекономити час для якісного аналізу даних звітів та ефективності використання державної власності замість їхньої звичайної механічної обробки.

Згідно з проектом Мінекономрозвитку пропонується застосування єдиних форматів файлів для звітів для уніфікації даних зі звітів, електронного цифрового підпису для посвідчення джерела, а також системи контролю заповнення документів.

Втілення даного проекту надасть можливість оперативніше проводити моніторинг фінансово-господарської діяльності держпідприємств та виявляти фіскальні ризики для більш ефективного управління державним майном.

Публічний портал, на якому будуть відображені агреговані результати діяльності держпідприємств в електронному вигляді, буде запущений в роботу вже у 2019 році.

Джерело
Правительственный портал
Рубрика:
Учет и отчетность / Отчетность
Теги:
Госпредприятия , Электронная отчетность

Обратите внимание: новостная лента «Дебет-Кредит» содержит не только редакционные материалы, но также статьи сторонних авторов, разъяснения сотрудников фискальной службы и т.п.

Данные материалы, а также комментарии к ним, отражают исключительно точку зрения их авторов и могут не совпадать с точкой зрения редакции.

Редакция не идентифицирует лица комментаторов, а не модерирует тексты комментариев и не несет ответственности за их содержание.

Комментарии: 0

Новости по теме

Консультации по теме

Хочете отримувати

найважливіші новини від «Дебету-Кредиту»?