Головна Усі новини Спрощена система Фізособи — підприємці на загальній системі

Реєстрація підприємцем-"загальносистемником" Книги обліку доходів і витрат, яка ведеться в електронній формі

Податківці нагадали нюанси реєстрації Книги обліку доходів і витрат в електронній формі

ДФС у Запорізькій області нагадує, що підприємці на загальній системі оподаткування ПДФО зобов'язані вести Книгу обліку доходів і витрат, у якій за підсумком робочого дня, протягом якого отримано дохід, на підставі первинних документів здійснюються записи про отримані доходи та документально підтверджені витрати.

Книга ведеться за вибором платника податку в паперовому або електронному вигляді.

У разі обрання ведення Книги в електронній формі необхідно:

  • отримати посилені сертифікати відкритих ключів, сформованих акредитованими центрами сертифікації ключів, включених до системи подання податкових документів в електронному вигляді;
  • укласти договір про визнання електронних документів з контролюючим органом;
  • сформувати заяву на отримання Книги і надіслати її до контролюючого органу за місцем податкового обліку засобами електронного зв'язку з дотриманням умов щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб.

Усе про фізосіб-підприємців
у вашій поштовій скриньці!

Нова тематична розсилка від редакції. Ви точно нічого не пропустите

Підписатись

Хочете подивитись, як це виглядає?

Контролюючий орган за місцем податкового обліку реєструє заяву на отримання Книги у реєстрі поданих заяв та протягом 3 робочих днів формує і надсилає приватному підприємцю повідомлення про реєстрацію Книги із зазначенням реєстраційного номера Книги та дати її реєстрації.

Після отримання повідомлення про реєстрацію Книги приватний підприємець здійснює ведення Книги обліку доходів і витрат.

У Книзі в електронному вигляді допускаються виправлення помилок або коригування шляхом доповнення рядка, в якому відображається від'ємне або позитивне значення.

Записи у Книзі виконуються за підсумками робочого дня, протягом якого отримано дохід.

Книга зберігається у приватного підприємця протягом 3 років після закінчення звітного періоду, в якому здійснено останній запис.

Дані Книги заповнюються у гривнях з копійками та використовуються підприємцем для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи.

Про нюанси заповнення цієї Книги податківці також розповідали тут>>

Яка відповідальність передбачена за неналежне ведення Книги обліку доходів і витрат - читайте тут>>

 

Від редакції: Все це гарно. Але, на жаль, практичної реалізації такого способу реєстрації Книги ще не має. Тому кожному підприємцю слід реєструвати у відповідному податковому органі паперову форму Книги та вести саме її.

Хоча податківці пообіцяли до кінця 2017 року почати надавати всі адмінпослуги через "Електронний кабінет". Про це ми зазначали тут. 

Джерело
ДФС у Запорізькій області
Рубрика:
Спрощена система / Фізособи — підприємці на загальній системі
Теги:
Електронний документ , Підприємці , Реєстрація , Облік

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Коментарі: 0

Новини по темі

Консультації по темі

Хочете отримувати

найважливіші новини від «Дебету-Кредиту»?