• Посилання скопійовано

Реєстрація підприємцем-"загальносистемником" Книги обліку доходів і витрат, яка ведеться в електронній формі

Податківці нагадали нюанси реєстрації Книги обліку доходів і витрат в електронній формі

Реєстрація підприємцем-"загальносистемником" Книги обліку доходів і витрат, яка ведеться в електронній формі

ДФС у Запорізькій області нагадує, що підприємці на загальній системі оподаткування ПДФО зобов'язані вести Книгу обліку доходів і витрат, у якій за підсумком робочого дня, протягом якого отримано дохід, на підставі первинних документів здійснюються записи про отримані доходи та документально підтверджені витрати.

Книга ведеться за вибором платника податку в паперовому або електронному вигляді.

У разі обрання ведення Книги в електронній формі необхідно:

  • отримати посилені сертифікати відкритих ключів, сформованих акредитованими центрами сертифікації ключів, включених до системи подання податкових документів в електронному вигляді;
  • укласти договір про визнання електронних документів з контролюючим органом;
  • сформувати заяву на отримання Книги і надіслати її до контролюючого органу за місцем податкового обліку засобами електронного зв'язку з дотриманням умов щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб.

Усе про фізосіб-підприємців
у вашій поштовій скриньці!

Нова тематична розсилка від редакції. Ви точно нічого не пропустите

Підписатись

Хочете подивитись, як це виглядає?

Контролюючий орган за місцем податкового обліку реєструє заяву на отримання Книги у реєстрі поданих заяв та протягом 3 робочих днів формує і надсилає приватному підприємцю повідомлення про реєстрацію Книги із зазначенням реєстраційного номера Книги та дати її реєстрації.

Після отримання повідомлення про реєстрацію Книги приватний підприємець здійснює ведення Книги обліку доходів і витрат.

У Книзі в електронному вигляді допускаються виправлення помилок або коригування шляхом доповнення рядка, в якому відображається від'ємне або позитивне значення.

Записи у Книзі виконуються за підсумками робочого дня, протягом якого отримано дохід.

Книга зберігається у приватного підприємця протягом 3 років після закінчення звітного періоду, в якому здійснено останній запис.

Дані Книги заповнюються у гривнях з копійками та використовуються підприємцем для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи.

Про нюанси заповнення цієї Книги податківці також розповідали тут>>

Яка відповідальність передбачена за неналежне ведення Книги обліку доходів і витрат - читайте тут>>

 

Від редакції: Все це гарно. Але, на жаль, практичної реалізації такого способу реєстрації Книги ще не має. Тому кожному підприємцю слід реєструвати у відповідному податковому органі паперову форму Книги та вести саме її.

Хоча податківці пообіцяли до кінця 2017 року почати надавати всі адмінпослуги через "Електронний кабінет". Про це ми зазначали тут. 

Джерело: ДФС у Запорізькій області

Рубрика: Спрощена система/ФОП на загальній системі

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ФОП на загальній системі»