ДПС у Харківській області інформує, що відповідно до п. 299.9 ПКУ фізична особа – підприємець, зареєстрованf платником єдиного податку, має можливість подати запит про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку до контролюючого органу за місцем податкової адреси в один із таких способів:
- поштою;
- безпосередньо до контролюючого органу;
- засобами інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет», вхід до якої здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua.
Строк надання витягу для зареєстрованих платників єдиного податку не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту, а для суб’єктів господарювання, які подали заяву щодо переходу на спрощену систему оподаткування, – двох робочих днів з дня надходження запиту.
Адміністративна послуга надається безоплатно. Витяг діє до внесення змін до реєстру.
Форми запиту про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку та витягу затверджені наказом Мінфіну від 16.07.2019 №308 зі змінами. Форма запиту передбачає проставляння платником податків відмітки у полі «Спосіб отримання витягу», а саме – безпосередньо в контролюючому органі або в електронному вигляді.
Підприємець – платник єдиного податку першої – третьої груп може в меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету створити, підписати та надіслати до відповідного органу ДПС запит про отримання витягу за формою F1302101.
У разі надсилання запиту з відміткою отримання витягу з реєстру платників єдиного податку «в електронному вигляді» платник отримує витяг в електронній формі за формою F1402101 у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. При цьому роздрукований електронний витяг в паперовому вигляді не вважається оригіналом.