ВРУ розповідає, що законом введено поняття «економічні втрати у зв’язку із загибеллю або пораненням (травмуванням) людей внаслідок дорожньо-транспортних пригод», а також запроваджується проведення аудиту безпеки автомобільних доріг (на стадії їх проектування) і перевірки безпеки автомобільних доріг (під час експлуатації).
Згідно із Законом, «Управління безпекою автомобільних доріг здійснюється шляхом організації та проведення аудиту безпеки автомобільних доріг, перевірок безпеки автомобільних доріг, виявлення аварійно-небезпечних місць (ділянок) та місць концентрації дорожньо-транспортних пригод та ліквідації їх причин.
Проведення аудиту безпеки автомобільних доріг є обов’язковим на міжнародних та національних автомобільних дорогах».
Законом визначено, що «аудит безпеки автомобільних доріг – незалежне, системне, технічне та детальне оцінювання впливу проектних рішень на безпеку автомобільних доріг».
Законом встановлено, що фінансування проведення аудиту безпеки автомобільних доріг забезпечує замовник аудиту на умовах, визначених договором на проведення аудиту безпеки автомобільних доріг.
Витрати на проведення аудиту безпеки автомобільних доріг на стадії техніко-економічного обґрунтування і на стадії підготовки проекту або робочого проекту включаються до кошторисної вартості проектно-вишукувальних робіт, на стадії після введення в експлуатацію – до витрат на утримання автомобільних доріг.
Відповідні зміни внесено до законів України «Про дорожній рух» та «Про автомобільні дороги».
Законопроект зареєстровано за №1061.