
Проблема сталась через те, що інформації про інвалідність клієнта (а вона була оформлена дуже давно!) не було в реєстрах, тому програма її "не бачила" і автоматично вважала клієнта Дарʼї Тарасенко порушником.
Звернення до районного ТЦК та СП та скарга в обласний ТЦК та СП результатів не дали.
А от після надання розголосу цій історії все змінилось.
ТЦК та СП зв'язався з адвокатом і попросив звернутись до органів соцзахисту для оцифрування документів про інвалідність клієнта. Обіцяли, що приберуть розшук, щойно в системі буде "світитись" його інвалідність.
Адвокатка надіслала заяву до органу соцзахисту, через який клієнт отримував соціальну допомогу.
Орган соцзахисту зателефонував і попросив, щоб клієнт на їх електронну пошту скинув заяву в довільній формі, а також скан паспорта, коду та посвідчення особи з інвалідністю.
За кілька днів інформація про інвалідність з'явилась у реєстрі, відобразилась у клієнта у "Резерв+". Він зміг оформити відстрочку по інвалідності.
Далі вже адвокатка зв'язалася з ТЦК та СП, і вони обіцянку миттєво виконали - "розшук" та порушення прибрали.
Увага! Усі новини про застосунок «Резерв+» (з них понад 40 тільки з початку 2025 року) читайте за посиланням.