Чи потрібно безробітним сплачувати ЄСВ щомісяця після призначення субсидії?
Вилучено з «Моїх новин»
Міністр соцполітики Андрій Рева запевняє, що для призначення субсидії безробітному ЄСВ потрібно сплатити лише за три місяці періоду, за яких беруться доходи для розрахунку розміру субсидії
Цій статті більше 3-х років. Українське законодавство складне і мінливе, тож на даний момент редакція не гарантує її 100% актуальність. У разі сумнівів скористайтесь пошуком, щоб читати свіжіші статті і консультації, або зверніться за допомогою до нашого ШІ-консультанта.
Тобто для «зимової» субсидії соціальний внесок має бути сплаченим за будь-які три місяці 1-2 кварталів 2018 року до моменту подачі документів в управління соцзахисту.
Якщо Вас змушують підписати річний договір на сплату ЄСВ, посилайтеся на статтю 10 Закону про ЄСВ. Вона гарантує право на одноразову сплату ЄСВ.
І якщо Ви подали заяву про добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування, орган доходів і зборів в строк не пізніше ніж 30 календарних днів з дня отримання заяви зобов’язаний укласти договір про добровільну участь відповідно до типового договору.
Сплата ЄСВ відображається у базі даних Пенсійного фонду і цей період зараховується громадянам до страхового стажу.
Зверніть увагу! Матеріали в розділі «Новини і статті», а також коментарі до них можуть містити аналітичні погляди сторонніх експертів та представників державних органів. Редакція докладає зусиль для перевірки достовірності даних, проте думка авторів може не збігатися з позицією редакції.
Оскільки податкове та бухгалтерське законодавство постійно змінюється, ми рекомендуємо використовувати наведену інформацію як довідкову та звертатися за індивідуальною консультацією перед прийняттям фінансових рішень. Редакція здійснює модерацію коментарів відповідно до Редакційної політики сайту.
У "Резерв+" з 14:30 2 жовтня по 4 жовтня (включно) не можна було оформити відстрочку, пов'язану з інвалідністю - власною, дітей або батьків через планові технічні роботи в системах Мінсоцполітики. 5 жовтня Міноборони повідомило про відновлення роботи послуги
Проєкт Дербюджету–2027 передбачає збільшення мінімальної зарплати. Як таке збільшення вплине на платників ЄСВ? Пропонуємо детальний аналіз змін для роботодавців і ФОПів та чіткі рекомендації бізнесу. Розбираємося в деталях та готуємося до нових ЄСВ-орієнтирів
Національне агентство кваліфікацій оприлюднило ключові показники та результати роботи системи. У вересні НАК ухвалило низку важливих рішень щодо розширення мережі центрів та оновлення професійних стандартів
Поняття нотаріальної таємниці сприймається як абсолютна заборона на отримання будь-яких відомостей. Насправді ж її призначення інше: захистити приватну інформацію особи
Медична інформаційна служба консультуватиме киян щодо роботи міських медзакладів, доступних послуг і Програми медичних гарантій. Також через службу можна буде залишити скаргу або пропозицію
Що робити, якщо у ТОВ два учасники володіють по 50% статутного капіталу, але не можуть домовитися щодо управління товариством і через це блокують прийняття рішень?
Для уточнення додатка Д4 подають розрахунок до раніше поданої декларації з ПДВ і додаток із позначкою «Уточнюючий». Уточнюють лише рядки з помилками, а незмінені рядки не зазначають
Чи вважається імпорт товару з Німеччини (понад 10 млн грн при загальному доході понад 150 млн грн) контрольованою операцією через критерій економічної пов'язаності (наказ Мінфіну №312), якщо контрагент відсутній у низькоподаткових переліках КМУ №1045 та №480, і які обліково-податкові наслідки це має?
Чи потрібно в товарно-транспортній накладній детально зазначати номенклатуру товарів відповідно до двох видаткових накладних, якщо весь товар упаковано в одне палетомісце? Які дані про вантаж, кількість місць і супровідні документи слід навести в ТТН для підтвердження перевезення?
Чи виникають зобов'язання з ПДВ і чи реєструється податкова накладна на 660 000 грн на дату підписання Акта (1 320 000 грн), якщо отриманий раніше аванс (2 200 000 грн) повністю перекриває цей обсяг, а договір вимагає сплати 50% вартості Акта після його підписання?