Нагадаємо, що у 2021 та 2020 року державою надавалась допомога застрахованим особам, робота яких була тимчасово зупинена внаслідок запровадження обмежувальних карантинних заходів (так званий «локдаун»). Про те, коли та як можна було отримати цю допомогу, ми писали тут та тут.
Але в період її надання у деяких фізосіб виникали проблеми в отримання допомоги через невірно вказану інформацію про банківський рахунок.
Про намір Уряду допомогти таким фізособам ми повідомляли раніше. Так, у листопаді на сайті Федерації профспілок України було розміщено для обговорення проєкт постанови КМУ, яким пропонувалося внести зміни до Порядку надання карантинної допомоги (Порядок №328) і передбачити можливість застрахованим особам подати повідомлення про актуальні реквізити банківського рахунка (за стандартом IBAN) для отримання допомог відповідно закону.
І ось 6 грудня Уряд на черговому засіданні затвердив постанову №1267. 7 грудня її було оприлюднено в «Урядовому кур’єрі» №235.
Завдяки Постанові №1267 у Порядку №328 з’явився новий абзац в п. 15. За ним, якщо причиною незарахування коштів є невідповідність реквізитів банківського рахунка (за стандартом IBAN), зазначених застрахованою особою у заяві, ПФУ формує та подає Мінцифри інформацію про таку особу.
Відповідно до поданої інформації Мінцифри засобами порталу «Дія», зокрема з використанням мобільного додатка, не пізніше ніж протягом наступного робочого дня після надходження інформації повідомляє застрахованим особам про необхідність подання повідомлення про уточнення реквізитів банківського рахунка для виплати допомоги застрахованим особам, яким не зараховано кошти у зв’язку з невідповідністю реквізитів банківського рахунка.
Як зазначено в постанові, повідомлення формується та подається застрахованою особою засобами Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка, у довільній формі, придатній для сприйняття його змісту, але відповідно до відомостей, передбачених у додатку 4 до Порядку №328. Тобто начебто форма повідомлення і довільна, хоча насправді додаток 4, по суті, затверджує не лише реквізити повідомлення, а і її форму.
Подати це повідомлення потрібно у період до 15 грудня 2021 р. включно.
Зазначимо, що згідно з затвердженим додатком 4 обов’язковими відомостями є:
- ПІБ застрахованої особи;
- дата народження;
- номер телефону;
- ІПН;
- адреса реєстрації місця проживання;
- номер банківського рахунку заявника для виплати допомоги за стандартом IBAN.
Зверніть увагу! На підставі поданих повідомлень, Мінцифри формуються списки на виплату допомоги, які надаються Пенсійному фонду України не пізніше ніж протягом наступного робочого дня після дня подання застрахованою особою повідомлення.
***
УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!