Головна Усі новини Суспільство і життя Суспільство, події

Хто не отримав карантинну допомогу через помилки у заяві – подайте повідомлення до 15 грудня (включно)

Завдяки затвердженій Постанові КМУ №1267 у ФОПів та працівників з «червоної» зони, які неправильно вказали у своїх заявах банківські реквізити, з’явилася можливість отримати допомогу. Для цього слід подати повідомлення через «Дію» до 15 грудня 2021 року включно

Нагадаємо, що у 2021 та 2020 року державою надавалась допомога застрахованим особам, робота яких була тимчасово зупинена внаслідок запровадження обмежувальних карантинних заходів (так званий «локдаун»). Про те, коли та як можна було отримати цю допомогу, ми писали тут та тут.

Але в період її надання у деяких фізосіб виникали проблеми в отримання допомоги через невірно вказану інформацію про банківський рахунок.

Про намір Уряду допомогти таким фізособам ми повідомляли раніше. Так, у листопаді на сайті  Федерації профспілок України було розміщено для обговорення проєкт постанови КМУ, яким пропонувалося  внести зміни до Порядку надання карантинної допомоги (Порядок №328) і передбачити можливість застрахованим особам подати повідомлення про актуальні реквізити банківського рахунка (за стандартом IBAN) для отримання допомог відповідно закону.

І ось 6 грудня Уряд на черговому засіданні затвердив постанову №1267. 7 грудня її було оприлюднено в «Урядовому кур’єрі» №235.

Завдяки Постанові №1267 у Порядку №328 з’явився новий абзац в п. 15. За ним, якщо причиною незарахування коштів є невідповідність реквізитів банківського рахунка (за стандартом IBAN), зазначених застрахованою особою у заяві, ПФУ формує та подає Мінцифри інформацію про таку особу.

Відповідно до поданої інформації Мінцифри засобами порталу «Дія», зокрема з використанням мобільного додатка, не пізніше ніж протягом наступного робочого дня після надходження інформації повідомляє застрахованим особам про необхідність подання повідомлення про уточнення реквізитів банківського рахунка для виплати допомоги застрахованим особам, яким не зараховано кошти у зв’язку з невідповідністю реквізитів банківського рахунка.

Як зазначено в постанові, повідомлення формується та подається застрахованою особою засобами Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка, у довільній формі, придатній для сприйняття його змісту, але відповідно до відомостей, передбачених у додатку 4 до Порядку №328. Тобто начебто форма повідомлення і довільна, хоча насправді  додаток 4, по суті, затверджує не лише реквізити повідомлення, а і її форму.

Подати це повідомлення потрібно у період до 15 грудня 2021 р. включно.

Зазначимо, що згідно з затвердженим додатком 4 обов’язковими відомостями є:

  • ПІБ застрахованої особи;
  • дата народження;
  • номер телефону;
  • ІПН;
  • адреса реєстрації місця проживання;
  • номер банківського рахунку заявника для виплати допомоги за стандартом IBAN.

Зверніть увагу! На підставі поданих повідомлень, Мінцифри формуються списки на виплату допомоги, які надаються Пенсійному фонду України не пізніше ніж протягом наступного робочого дня після дня подання застрахованою особою повідомлення.

***

УВАГА!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Автор:
Русанова Ганна
Джерело
«Дебет-Кредит»
Рубрика:
Суспільство і життя / Суспільство, події
Теги:
Суспільство , COVID-19

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!

Коментарі: 20

Новини по темі

Консультації по темі