• Посилання скопійовано

Затверджено нові протиепідемічні заходи щодо роботи авіакомпаній та аеропортів під час карантину

МОЗ затверджено нові протиепідемічні заходи щодо роботи аеропортів та для організації роботи авіакомпаній України на період карантину у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

Затверджено нові протиепідемічні заходи щодо роботи авіакомпаній та аеропортів під час карантину

Постановою від 31.12.2021 р. №25 головний державний санітарний лікар України затвердив нові протиепідемічні заходи:

Водночас втратила чинність постанова головного державного санітарного лікаря України від 18.11.2021 р. №19 "Про затвердження протиепідемічних заходів при роботі аеропортів та авіакомпаній України на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)".

 

Протиепідемічні заходи щодо роботи аеропортів

Перед початком роботи проводиться температурний скринінг усім працівникам аеропорту. Працівники з наявними ознаками респіраторного захворювання або підвищення температури тіла понад 37,2°С не допускаються до роботи.

Працівники аеропорту зобов'язані:

  • дотримуватись протиепідемічних вимог та заходів у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19);
  • регулярно та ретельно (не менше 20 секунд) мити руки з рідким милом та водою, а саме: перед прийомом їжі, після відвідування туалету, після приходу з вулиці та коли руки забруднені, в тому числі після чхання та кашлю (за неможливості миття рук використовувати спиртовмісний антисептик);
  • дотримуватись респіраторної гігієни і етикету кашлю;
  • намагатися уникати контактів із особами, які мають симптоми респіраторних захворювань;
  • у разі виникнення респіраторних симптомів утриматись від відвідування робочого місця, звернутись до сімейного лікаря та дотримуватись самоізоляції.

Робота працівників аеропорту має бути організована із дотриманням вимог фізичного дистанціювання (підтримання дистанції не менше одного метра) або із застосуванням фізичних бар'єрів (наприклад, прозорі екрани), та з використанням засобів індивідуального захисту, зокрема респіратора або маски, в тому числі виготовленої самостійно.

Обслуговування пасажирів в бізнес-залах та УІР-залах аеропортів має відбуватись із дотриманням даних протиепідемічних заходів.

Перед входами в термінали слід забезпечити дотримання фізичного дистанціювання (не менше одного метра), в тому числі шляхом нанесення тимчасового маркування. Пасажири та супроводжуючі не допускаються до терміналу без засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або масок, в тому числі виготовлених самостійно, надягнених так, щоб вони покривали рот та ніс. У приміщенні терміналу засіб індивідуального захисту дозволено знімати лише під час огляду співробітниками аеропорту та проходження процедури ідентифікації, а також у випадках прийому їжі та/або напоїв.

Перед стійками реєстрації слід забезпечити тимчасове маркування для дотримання фізичного дистанціювання не менше одного метра. Обробку стійок реєстрації дезінфекційними засобами необхідно проводити після кожного рейсу. Слід забезпечити наявність стійок для самостійної електронної реєстрації пасажирів та їх обробку дезінфекційними засобами мінімум кожні три години.

Також авіакомпаніям рекомендується максимально впровадити електронну реєстрацію пасажирів для зменшення контактів та тривалості перебування в аеропорту.

 

Протиепідемічні заходи для організації роботи авіакомпаній

З метою інформування пасажирів рекомендовано розмістити на інтернет-ресурсах авіакомпаній інформацію щодо:

  • вимог до стану здоров'я;
  • заборони входу до терміналу супроводжуючих осіб, за винятком супроводу неповнолітніх дітей та осіб з інвалідністю;
  • заборони перебування на території аеропорту без одягненого засобу індивідуального захисту, зокрема респіратора або маски, в тому числі виготовленої самостійно, таким чином щоб були покриті рот і ніс;
  • вакцинації від COVID-19, існуючих обмежень та правил авіаперевезень, а також заходів з профілактики поширення коронавірусної хвороби (COVID-19);
  • заборони здійснення перевезень пасажирів без наявності у них відповідних документів щодо тестування на COVID-19, вакцинації від COVID-19 чи одужання особи від COVID-19, згідно з вимогами постанови КМУ №1236;
  • правил використання та утилізації засобів індивідуального захисту в аеропорту та на борту пасажирського судна;
  • необхідності дотримання фізичного дистанціювання (перебування на відстані не менше одного метра один від одного) в приміщеннях аеропорту та терміналах;
  • процедур пакування, здачі/отримання багажу;
  • реєстрації на рейс: пріоритетні - електронний варіант з дому, електронний варіант в тер: "іналі та виключення - на стійці реєстрації;
  • проходження паспортного контролю і посадки на борт (посадка/висадка за умов уникнення скупчення пасажирів, піднімання на трап з дотриманням фізичного дистанціювання не менше одного метра).

Харчування в літаку організовується шляхом роздачі/продажу використання продуктів харчування розфасованих в окремі порції.

Пасажири протягом польоту мають знаходитися в засобі індивідуального захисту, зокрема респіраторі або масці, в тому числі виготовленій самостійно, таким чином щоб були покриті рот і ніс, а також окрім часу для приймання їжі та/або напоїв чи використання кисневої маски.

При виявленні пасажира з підвищеною температурою тіла понад 37,2  та/або ознак гострого респіраторного захворювання під час польоту, необхідно:

  • інформувати капітана повітряного судна;
  • перемістити такого пасажира, а також його супроводжуючу особу (якщо така була) у зону ізоляції навіть за відсутності симптомів у останньої;
  • забезпечити такому пасажиру достатню кількість засобів індивідуального захисту для можливості їх заміни, або серветок, якими можна прикривати рот та ніс під час кашлю та чхання у випадку неможливості носити маску;
  • визначити одну особу з членів екіпажу для догляду та допомоги пасажиру з виявленими симптомами, характерними для коронавірусної хвороби (COVID-19), з наданням переваги під час визначення такої особи тому члену екіпажу, який був у тісному контакті з вказаним пасажиром до виявлення симптомів;
  • за необхідності використовувати епідемічну укладку при наданні долікарської медичної допомоги вказаному пасажиру з виявленими симптомами, характерними для коронавірусної хвороби (COVID-19), з мінімізацією тісного контакту з іншими членами екіпажу та уникненням контакту з іншими пасажирами, що забезпечується визначеним членом екіпажу;
  • зібрати максимальну інформацію про пасажира з виявленими симптомами, характерними для коронавірусної хвороби (COVID-19), у тому числі історію хвороби, із внесенням даних до медико-санітарної частини генеральної декларації літака;
  • надати інформацію до аеропорту прибуття.

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Суспільство і життя/Суспільство, події

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Суспільство, події»