Згідно зі змінами, держреєстратор під час реєстрації заяви про держреєстрацію права власності у базі даних про реєстрацію заяв і запитів додатково до відомостей, зазначених у такій заяві, вносить такі відомості:
- підстава для виникнення права власності:
- назва документа;
- дата видачі документа;
- номер документа;
- ким виданий (оформлений) документ;
- додаткові відомості про документ;
- площа земельної ділянки/об’єкта нерухомого майна;
- цільове призначення земельної ділянки (у разі реєстрації заяви щодо земельної ділянки);
- тип об’єкта нерухомого майна (у разі реєстрації заяви щодо об’єкта нерухомого майна).
У випадках, передбачених законодавством, державний реєстратор вносить до записів Державного реєстру прав відомості про перенесення записів про нерухоме майно, про право власності та суб’єкта цього права, про інші речові права та суб’єкта цих прав, про обтяження прав на нерухоме майно та суб’єкта цих прав із розділів, які закриваються, або спеціального розділу Державного реєстру прав, інформаційних систем, у яких до 1 січня 2013 р. відповідно до законодавства здійснювалася державна реєстрація прав.
У разі втрати, пошкодження чи зіпсування свідоцтва про право власності на нерухоме майно, за результатом розгляду заяви про надання дубліката свідоцтва держреєстратор у строк, встановлений для держреєстрації прав, оформляє дублікат свідоцтва, якому присвоюється індексний номер, фіксується дата та час його формування (Постанова КМУ від 05.02.2014 р. №50).