До кінця року електронна послуга буде доступна у пілотному режимі для міста Києва та Чернігівської області, а з 1 січня 2017 року запрацює по всій Україні, - повідомляє Державне агенство з питань елктронного декларування.
Реєстрація земельної ділянки є однією з найбільш важливих та одночасно складних адміністративних послуг. Щорічно українці реєструють понад 500 тис. земельних ділянок. Завдяки запровадженню електронної послуги, стартує принципово новий рівень якості обслуговування фізичних і/та юридичних осіб. Сьогодні реєстрація відбувається у два візити до державних органів, а запровадження цієї послуги дає можливість виключи перший візит та залишиться лише необхідність отримати документи після реєстрації земельної ділянки.
«Новий електронний сервіс створює сприятливі умови для земельних правовідносин. Він заощаджує час та зусилля громадян, робить процес реєстрації прозорим, усуває суб’єктивні фактори при реєстрації земельної ділянки та сприяє створенню чесного земельного ринку», - зазначив Перший заступник Міністра аграрної політики та продовольства України Максим Мартинюк.
Відтепер подати документи на реєстрацію земельної ділянки можна в он-лайн режимі через e.land.gov.ua протягом кількох хвилин. Також за рахунок автоматизації значно пришвидшується процес розгляду документів від заявника та ухвалення відповідного рішення. Такі нововведення заощадять час та унеможливлять будь-які корупційні ризики.
«Запровадження пілотної електронної послуги є черговим кроком до забезпечення доступності, відкритості та прозорості у земельній сфері. На сьогодні на порталі e.land.gov.ua доступно вже 4 електронні послуги і до кінця року ми плануємо запровадити щонайменше 3 нові е-послуги», - зазначила Перший заступник Держгеокадастру Людмила Шемелинець.
Ініціатива реалізується Мінагрополітики, Держгеокадастром та Державним агентством з питань електронного урядування за підтримки Координатора проектів ОБСЄ в Україні.
«Сьогодні ми зробили ще один важливий крок на шляху до запровадження е-урядування в Україні, - говорить Олександр Риженко, голова Державного агентства з питань електронного урядування України. – Надання доступних, прозорих та некорупційних адміністративних послуг, що досягається шляхом переведення їх в електронну форму, – це те, що найбільше очікують громадяни та бізнес».
Таким чином, на сьогодні громадянам та бізнесу доступно вже чотири електронні послуги у земельній сфері. Нагадаємо, що раніше запроваджено надання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку, доступ до інформації про право власності та речові права земельної ділянки он-лайн.
«Он-лайн інструменти надають можливості для удосконалення системи державного управління, задоволення потреб та очікувань громадян, що є ключовим для забезпечення стабільного розвитку країни. Ми готові підтримувати ініціативи, котрі спрощують взаємодію громадян й уряду та мінімізують корупцію», - говорить Вайдотас Верба, Координатор проектів ОБСЄ в Україні.
До кінця 2016 року планується запровадити ще три електронні послуги у земельній сфері.