Відповідно до пунктів 1 — 2 ст. 3 Закону про РРО суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО, та видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції.
Розрахунковий документ — документ встановленої форми та змісту (касовий і товарний чеки, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів, купівлі-продажу іноземної валюти, надрукований у випадках, передбачених цим Законом, та зареєстрований у встановленому порядку РРО.
Згідно з п. 11 ст. 3 Закону про РРО суб’єкти господарювання повинні проводити розрахункові операції через РРО з використанням режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості.
Підпунктом 3.2 п. 3 Положення №614 передбачено, що чек має містити обов’язкові реквізити, вартість одиниці виміру товару (послуги) та найменування товару (послуги).
Статтею 3 Закону про РРО визначено порядок проведення розрахунків із застосуванням РРО, пунктом 3 якої передбачено, що сума коштів у РРО має відповідати сумі, відображеній у денному звіті, виведеному в будь-який момент здійснення торговельної діяльності. Тобто на яку б суму не розраховувався покупець, на цю саму суму потрібно вибити чек, тим самим включаючи до фіскальної пам’яті касового апарата дані про здійснену операцію, яка відображатиметься у Z-звіті.
Крім того, з урахуванням п. 11 ст. 3 Закону про РРО перед проведенням операції з продажу в РРО мають бути обов’язково запрограмовані найменування та ціна товару, а під час проведення — зазначено кількість одиниць проданого товару.
Отже, РРО мають забезпечувати облік кількості проданих товарів саме під час реалізації. При реєстрації продажу товарів на клавіатурі набираються код, вартість одиниці товару та кількість проданого товару.