ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві нагадує про особливості процедури скасування помилково проведеної суми розрахунку через Реєстратор Розрахункових Операцій.
Якщо РРО забезпечує окреме накопичення у фіскальній пам’яті від’ємних сум розрахунків, то ми можемо реєструвати від’ємну суму. При цьому на помилково вибиту суму роздруковується фіскальний чек видання коштів.
У разі, якщо РРО не забезпечує окремого накопичення у фіскальній пам’яті від’ємних сум розрахунків, то використовують реєстрацію видання коштів за допомогою операції «службове видання». Необхідність здійснення такої операції спрямована на забезпечення відповідності сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, зазначеній у денному звіті РРО. У результаті виконання цієї операції касир здійснює скасування помилково проведеної суми розрахунків, тобто виправляє допущену помилку і роздруковує чек із правильною сумою розрахунків. У цьому випадку необхідно скласти акт про скасування помилково проведеної через РРО суми розрахунків.
Акти про видачу коштів та акти про скасування помилково проведених через РРО сум розрахунку передаються до бухгалтерії суб’єкта господарювання і зберігаються протягом трьох років. У разі відсутності бухгалтерії зазначені акти підклеюються в книгу обліку розрахункових операцій.
Суб’єкти господарювання зобов’язані видавати особі, яка отримує або повертає товар, фіскальний чек на повну суму проведеної операції.