ДПІ у м. Сумах нагадує, що відповідно до ст. 5 Закону про РРО у разі виходу з ладу реєстратора розрахункових операцій на здійснення його ремонту законодавчо відведено не більше 7 робочих днів.
Проведення розрахункових операцій здійснюється:
- з використанням Книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки;
- або із застосуванням належним чином зареєстрованого резервного РРО.
Пунктом 2 ст. 14 Закону про РРО передбачено, що при виході з ладу РРО центри сервісного обслуговування зобов’язані забезпечувати відновлення його роботи протягом 7 робочих днів.
У разі незабезпечення центром сервісного обслуговування гарантійного ремонту РРО не пізніше сьомого робочого дня з дня прийняття в ремонт РРО слід ввести в експлуатацію належним чином зареєстрований на суб’єкта господарювання резервний РРО (п. 4 ст. 14 Закону про РРО).
***
Алгоритм дій у разі виходу з ладу РРО детально розглянуто у аналітиці>>
Більше про порядок техобслуговування та ремонту РРО читайте тут>>
Також нагадуємо, що 4 листопада 2016 року набрав чинності наказ, яким Мінфін оновив форми КОРО та Порядок їх ведення, а також Порядок реєстрації та застосування РРО. Що саме змінилося, - читайте в аналітичному матеріалі від редакції.