• Посилання скопійовано

З 22.06.2021 р. змінено вимоги щодо створення контрольної стрічки в е-формі у РРО, ПРРО та модемів

Мінфін вніс зміни до Вимог щодо створення контрольної стрічки в електронній формі у РРО, ПРРО та Порядку передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків РРО, ПРРО

З 22.06.2021 р. змінено вимоги щодо створення контрольної стрічки в е-формі у РРО, ПРРО та модемів

Мінфін наказом від 29.03.2021 р. №184 (зареєстрований в Мін'юсті 08.06.2021 р. за №764/36386) вніс зміни до:

 

1. Вимог щодо створення контрольної стрічки в електронній формі у РРО, ПРРО та модемів для передачі даних

Зокрема, надано нове визначення контрольної стрічки ПРРО. Це електронні копії розрахункових документів, а також електронні копії фіскальних звітних чеків, які сформовані послідовно із додаванням у кожен наступний розрахунковий документ або фіскальний звітний чек хешу попереднього розрахункового документа або фіскального звітного чека та зберігаються в електронній формі ПРРО під час його роботи на період відсутності зв'язку між ПРРО та фіскальним сервером контролюючого органу (в режимі офлайн) до моменту передачі розрахункових документів або фіскальних звітних чеків до фіскального сервера контролюючого органу.

Також уточнено вимоги щодо створення контрольної стрічки в електронній формі в РРО з КСЕФ та ПРРО. Так, ПРРО має забезпечувати:

  • створення та зберігання контрольної стрічки на ПРРО у разі здійснення розрахункових операцій у режимі офлайн до моменту передачі електронних розрахункових документів, електронних фіскальних звітних чеків до фіскального сервера контролюючого органу. Така передача завершується отриманням від фіскального сервера контролюючого органу підтвердження про доставку таких документів.
  • передачу до фіскального сервера контролюючого органу електронних копій розрахункових документів, електронних копій фіскальних звітних чеків та повідомлень, передбачених Порядком №547, що необхідні для обліку роботи ПРРО фіскальним сервером контролюючого органу.

 

2. Порядку передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків РРО, ПРРО дротовими або бездротовими каналами зв'язку до органів ДПСУ

Тепер він матиме назву Порядок передачі інформації від реєстраторів розрахункових операцій, програмних реєстраторів розрахункових операцій дротовими або бездротовими каналами зв'язку до органів Державної податкової служби України.

Цим Порядком встановлюється механізм передачі електронних копій розрахункових документів, фіскальних звітних чеків РРО/ПРРО, фіскальних звітів ПРРО і повідомлень, що передбачені Порядком реєстрації, ведення реєстру та застосування ПРРО, затвердженим наказом №547, що необхідні для обліку роботи ПРРО фіскальним сервером контролюючого органу, дротовими або бездротовими каналами зв'язку до органів ДПС для суб'єктів господарювання, що використовують РРО/ПРРО.

Суб'єкти господарювання, які використовують ПРРО, повинні передавати до органів ДПС по дротових або бездротових каналах зв'язку інформацію у формі електронних копій розрахункових документів, електронних фіскальних звітів, електронних фіскальних звітних чеків та іншу інформацію, необхідну для обліку роботи ПРРО фіскальним сервером контролюючого органу, яка створюється засобами таких ПРРО.

Уточнено також норми щодо роботи фіскального серверу контролюючого органу. Так, через фіскальний сервер забезпечується реалізація фіскальної функції та здійснюється, зокрема, перевірка та збереження даних сертифікатів кваліфікованих або удосконалених електронних підписів та/або печаток (далі - електронні підписи та/або печатки), що використовуються такими ПРРО.

Фіскальний сервер також повинен забезпечувати можливість суб'єктам господарювання, які використовують ПРРО, в автоматичному режимі отримувати дані про електронні розрахункові документи від фіскального сервера контролюючого органу, необхідні для формування засобами ПРРО та передачі до фіскального сервера фіскальних звітів та електронних фіскальних звітних чеків за відповідний період.

 

Чому вносяться зміни?

Мінфін приводить у відповідність всі свої накази для врегулювання можливості застосовувати в ПРРО, у тому числі, удосконаленого електронного підпису та/або удосконаленої електронної печатки для засвідчення особою, яка проводить розрахункову операцію, розрахункових документів та передачі інформації від ПРРО до фіскального сервера ДПС.

Хоча КМУ вже змінив постанову щодо реалізації фіскальних функцій програмними реєстраторами розрахункових операцій (ПРРО) для різних та окремих сфер застосування. Про це ми писали тут. Але без інших змін новації не будуть працювати.

 

Коли набудуть чинності ці зміни?

Наказ набрав чинності з дня його офіційного опублікування, яке відбулося 22.06.2021 р. в «Офіційному віснику України» №47.

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Готівковий обіг та каса»