ДПС у Житомирській області зазначає, що повернення коштів за неотриманий товар (ненадану послугу) здійснюється у тій формі оплати, у якій було здійснено розрахункову операцію.
Якщо оплата проводилася через РРО з використанням банківської платіжної картки (POST-терміналу), то повернення коштів за неотриманий товар (ненадану послугу) здійснюється на розрахунковий рахунок покупця, відкритий у банку.
При цьому суб’єкт господарювання зобов’язаний надати особі, яка повертає товар (відмовляється від послуги), розрахунковий документ встановленої форми та змісту (видатковий чек).
Якщо оплата за товар (послуги) здійснювалась у безготівковій формі через установу банку, то і повернення коштів за неотриманий товар (ненадану послугу) здійснюється через установу банку. У такому випадку РРО не застосовується.