За повідомленням Державного комітету статистики, індекс у лютому 2012 р. становив:
— індекс споживчих цін (ІСЦ) — 100,2%;
Індекс споживчих цін занесено у:
— Калькулятор індексації зарплати
За повідомленням Державного комітету статистики, індекс у лютому 2012 р. становив:
— індекс споживчих цін (ІСЦ) — 100,2%;
Індекс споживчих цін занесено у:
— Калькулятор індексації зарплати
Автор: Хоміцка Маріанна
Рубрика: Держрегулювання/Закони та підзаконні акти
Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.
Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.
від редакції «Дебет-Кредит»
За час воєнного стану підприємство не подавало статистичну звітність до органів статистики, адже була відповідна тимчасова пільга. Але потім внесли зміни і звіти за весь період неподання слід подати. До якої дати потрібно подати статистичні звіти, не подані за період війни?
ФОПу–загальносистемнику під час перевірки зняли із витрат суму амортизації ОЗ, придбаного в лізинг. Водночас, податківці зазначили (в усній формі), що ФОП мав включати до витрат не амортизацію, а лізингові платежі. Якщо це так, то чи мають податківці включити до витрат суму лізингових платежів (5000 грн) замість знятої амортизації (1700 грн)?
ФОП на загальній системі придбав ОЗ в лізинг для ведення госпдіяльності. Яку суму такий ФОП може включати до витрат – лізингові платежі чи амортизацію? Якщо амортизацію, то коли її нараховувати, адже право власності переходить до ФОП лише після повної оплати?
Підприємство уклало з ФОПом договір на надання послуг. За цим договором для того, щоб надати послуги, ФОП має виїхати в інше місто. Якщо підприємство буде компенсувати витрати на проживання ФОПа, чи потрібно нараховувати ПДФО та ВЗ?
Підприємство, після податкової перевірки за 2014–2021 рр., планує знищити первинні документи, зокрема, щодо зарплати (табелі, листки непрацездатності, накази), через брак місця для зберігання. Який порядок знищення таких документів? Чи обов'язкове створення експертної комісії та погодження акта про знищення з архівною установою?
Лектор: Самарченко О.
Лектор: Величко В.В.
Лектор: Мойсеєнко Т.
Лектор: Самарченко О.Р.
сервіс надано OpenDataBot