Про це в межах прес-конференції повідомив С. Кияниченко — голова одного з управлінь Держспоживінспекції. Він додав, що вважати, ніби така продукція подорожчає через емблему на ній, — неправильно. Адже вартість емблеми, порівняно з ціною на саму продукцію, є невеликою. Мало того, умовою патріотичної акції «З турботою про українське» буде згода виробника не піднімати ціну на свої товари.
Українські продукти зі спеціальною емблемою не подорожчають
Українські виробники, які мають намір використовувати для власної продукції емблему з написом «З турботою про українське», не матимуть можливості збільшити вартість своєї продукції. Українські продукти зі спеціальною емблемою не подорожчають.
Рубрика: Держрегулювання/Закони та підзаконні акти
Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.
Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.
на мiсяць безкоштовно!Спробувати