• Посилання скопійовано

Держбюро розслідувань стане правоохоронним органом: прийнято у І читанні законопроект

Законопроектом №2116 пропонується удосконалити правові основи організації та діяльності Держбюро розслідувань та усунути проблемні аспекти його діяльності

Держбюро розслідувань стане правоохоронним органом: прийнято у І читанні законопроект

17 жовтня 2019 року прийнято за основу проект Закону №2116 "Про внесення змін до Закону України "Про Державне бюро розслідувань" щодо удосконалення діяльності Державного бюро розслідувань".

Ним пропонується удосконалити правові основи організації та діяльності Державного бюро розслідувань, усунути проблемні аспекти правового, структурно-організаційного, процедурного та кадрового характеру, виявлених за час діяльності Державного бюро розслідувань.

Проектом, зокрема, пропонується змінити правовий статус Державного бюро розслідувань та законодавчо врегулювати питання, пов'язані з діяльністю територіальних управлінь Державного бюро розслідувань, проходженням служби особами рядового та начальницького складу Державного бюро розслідувань, конкурсними відборами та переведенням працівників Державного бюро розслідувань, притягненням працівників Державного бюро розслідувань до дисциплінарної відповідальності тощо.

Законопроектом також передбачається:

– змінити правовий статус Державного бюро розслідувань з центрального органу виконавчої влади, що здійснює правоохоронну діяльність, на державний правоохоронний орган, на який покладаються завдання щодо запобігання, виявлення, припинення, розкриття та розслідування злочинів, віднесених до його компетенції;

– уточнити систему Державного бюро розслідувань, порядок затвердження організаційної структури Державного бюро розслідувань, порядок утворення територіальних управлінь та обрання місця розташування регіональних підрозділів Державного бюро розслідувань;

– змінити підхід до визначення граничної чисельності центрального апарату та територіальних управлінь Державного бюро розслідувань – передбачити, що граничну чисельність центрального апарату та територіальних управлінь Державного бюро розслідувань визначатиме Кабінет Міністрів України за поданням Директора Державного бюро розслідувань;

– уточнити порядок призначення Директора Державного бюро розслідувань та його повноваження, а також встановлюється принцип єдиноначальності у реалізації повноважень Державного бюро розслідувань;

– унормувати підстави притягнення працівників Державного бюро розслідувань до дисциплінарної відповідальності;

– Директору Державного бюро розслідувань надати додаткові повноваження, а саме:

  • самостійно визначати систему та організаційну структуру ДБР, граничну чисельність центрального апарату та порядок утворення територіальних управлінь ДБР, обирати місце розташування регіональних підрозділів;
  • одноособово призначати осіб на посади першого заступника і заступників Директора ДБР (при цьому кількість заступників збільшується до трьох), визначати їх обов'язки поза конкурсом, а також в одноособовому порядку їх звільняти;
  • утворювати апарат Директора Державного бюро розслідувань, працівникам якого встановлювати посадовий оклад у розмірі, що дорівнює трьом розмірам відповідного посадового окладу для працівників патронатних служб у державних органах;
  • безпосередньо підпорядковувати собі всі підрозділи внутрішнього контролю центрального апарату Державного бюро розслідувань та його територіальних управлінь, а також бути поінформованим управлінням внутрішнього контролю про всі корупційні злочини, виявлені в структурі Державного бюро розслідувань, про які раніше ставили до відома лише Генеральну прокуратуру України;
  • приймати рішення про застосування дисциплінарного стягнення на підставі висновку Дисциплінарної комісії.

Джерело: Верховна Рада України

Рубрика: Держрегулювання/Закони та підзаконні акти

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Закони та підзаконні акти»