• Посилання скопійовано

Внесення інформації про аудиторські фірми до Переліку аудиторських фірм, що відповідають критеріям для проведення аудиту

Лист АПУ від 25.01.2012 р. №2-136 «Про роз’яснення деяких норм Порядку ведення Реєстру аудиторських фірм та аудиторів»

АПУ роз’яснила порядок внесення інформації про аудиторські фірми до Переліку аудиторських фірм, які відповідають критеріям для проведення обов’язкового аудиту.

Пунктом 1.2 Порядку ведення Реєстру аудиторських фірм та аудиторів, затвердженого від 26.04.2007 р. №176/7 (зі змінами), передбачено, що Реєстр додатково містить Перелік аудиторських фірм, які відповідають критеріям для проведення обов’язкового аудиту.

До цього розділу згідно п. 2.1.3 Порядку ведення Реєстру вноситься інформація про аудиторські фірми за критеріями, наявність яких надасть змогу забезпечити належну якість надання аудиторських послуг з проведення обов’язкового аудиту.

Створення Переліку аудиторських фірм не встановлює ніяких обмежень права на здійснення аудиторської діяльності, жодна норма Порядку ведення Реєстру не встановлює обмеження права на проведення обов’язкового аудиту.

Відповідно до п. 2.3 Порядку для внесення інформації до Переліку аудиторських фірм заявник подає до АПУ такі документи:

— заяву про внесення інформації до Переліку аудиторських фірм (дод. 5 до Порядку);

— витяг (копію) з наказу про прийняття на роботу до аудиторської фірми аудиторів за основним місцем роботи, завірені заявником копії трудової книжки аудиторів та копії сертифікатів аудиторів;

— копію договору або іншого документа (поліс) про страхування професійної відповідальності перед третіми особами — замовниками аудиту;

— копію сторінки веб-сайту у мережі Інтернет аудиторської фірми, що містить інформацію, визначену пп. «г» п. 2.1.3 Порядку (аудиторська фірма повинна подати до АПУ сторінки власного веб-сайту у мережі Інтернет у роздрукованому вигляді, на яких розміщена інформація, що вимагається);

— довідку про наявність у заявника умов, що забезпечують дієву систему зберігання аудиторської документації та іншої конфіденційної інформації відповідно до вимог, установлених АПУ (довідка подається до АПУ у довільній формі на фірмовому бланку та за підписом керівника аудиторської фірми, скріплена печаткою).

Копії документів, передбачені пп. «б» п. 2.1.3 Порядку, аудиторська фірма подає щодо аудиторів, які працюють за основним місцем роботи в такій аудиторській фірмі.

Рішенням АПУ від 03.11.2011 р. №240/10 затверджено Методичні рекомендації щодо забезпечення аудиторськими фірмами системи зберігання аудиторської документації та іншої конфіденційної інформації.

 

Автор: Хоміцка Маріанна

Рубрика: Держрегулювання/Ліцензії і дозволи

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Ліцензії і дозволи»