21.02.2012 р. парламент у першому читанні підтримав (284 голоси «за») проект №8569 про внесення змін до Закону про рекламу.
Проектом пропонується уточнити значення терміна «зовнішня реклама», до якої автори хочуть віднести рекламу на рухомих на відкритій місцевості об’єктах (за винятком транспорту). Ним же надається поняття «робочого органу», наділеного повноваженнями регулювати діяльність з розміщення реклами.
Змінами, що плануються до Закону, хочуть заборонити рекламу дитячого харчування без зазначення віку дитини, з якого можливе вживання рекламованого продукту, а також без зазначення у рекламі про харчування для грудних дітей на необхідність попередньої консультації з лікарем.
Реклама також забороняється на обкладинках і внутрішній стороні шкільних зошитів, щоденників, підручників.
Обов’язковою складовою реклами лікарських засобів, відповідно до проекту, мають бути застереження до застосування і рекомендації щодо обов’язкового ознайомлення з інструкцією до застосування.
Проектом пропонується вичерпний перелік підстав для відмови у видачі дозволу на розміщення реклами, для його переоформлення та с касування.
Автори пропонують видавати дозвіл на 7 років. Скасувати дозвіл згідно з проектом можна буде за невикористання місця розміщення реклами протягом 6 місяців, за порушення порядку переоформлення і за безспірну заборгованість за користування місцем розміщення рекламного засобу за 3 і більше місяців підряд.
Крім перерахованого, парламентарії планують пільги в оплаті за користування рекламними засобами для розповсюджувачів, які не фінансуються з бюджету, але розповсюджують рекламу «на замовлення» держорганів, благодійних організацій і закладів освіти, науки, культури, охорони здоров’я тощо, які фінансуються з бюджету.