Мінекономіки розповідає, що рішення Уряду дозволить за рахунок цифровізації забезпечити прозорий порядок розгляду документів, що надходять від підприємців для отримання ліцензії, звернень ліцензіатів до органу ліцензування.
Крім того, реалізація Постанови сприятиме відкритості даних щодо кількості суб'єктів господарювання, що мають право провадити ліцензовану господарську діяльність, місць їх знаходження і провадження діяльності.
Також, Постанова стане ще одним кроком в зменшенні корупційних ризиків, переведенні спілкування влади та бізнесу в електронний формат, збільшенні корисної інформації для споживачів.
Довідково:
Ліцензійний реєстр – автоматизована система збору, накопичення та обробки даних про суб’єктів господарювання, які в установленому законом порядку звернулися до органу ліцензування із заявою про отримання ліцензії, провадять діяльність на підставі ліцензії, дія ліцензії яких зупинена, ліцензія яких анульована.
***
УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!