Уряд своєю постановою від 04.09.2019 р. №831 вніс зміни до Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації.
За повідомленням КМУ метою рішення є забезпечення прозорості процесу розгляду скарг у зазначеній сфері та удосконалення діяльності Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Міністерства юстиції України.
Це одна з перших ініціатив Уряду у сфері державної реєстрації нерухомості та бізнесу, практична реалізація якої забезпечить спрощення процедури подання скарги, а саме створить можливість подання її не лише в паперовому, а й в електронному вигляді, удосконалить порядок розгляду скарги та оприлюднення рішень Комісії.
Зокрема, у разі подання скарги в електронній формі до скарги додаються копії передбачених Законами документів, виготовлені шляхом сканування, з обов’язковим накладенням скаржником або його представником кваліфікованого електронного підпису.
Постанова №831 набрала чинності з 5 вересня.
***
Читайте також: Уряд посилив боротьбу з рейдерством у сфері держреєстрації