• Посилання скопійовано

Врегулювання ринку таксі: що планується зробити?

Заступник міністра констатував, що наразі більшість водіїв таксі працюють нелегально. Відповідно про сплату податків, єдині стандарти надання послуг та про відповідальність перед пасажиром не йдеться

Врегулювання ринку таксі: що планується зробити?

Про плани шодо врегулювання ринку таксі повідомив заступник Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Сергій Деркач. 

 

Що відбувається з ринком таксі в Україні?

Заступник міністра зауважив, що сфера таксі в Україні працюють фактично «в тіні»: «Не секрет, що ліцензованих перевізників у сфері таксі не так багато – приблизно 9,5 тисячі. Водночас, за попередніми підрахунками, кількість водіїв таксі може сягати приблизно 250 тисяч».

Тож, на його думку, більшість водіїв таксі працюють нелегально. Відповідно про сплату податків, єдині стандарти надання послуг та про відповідальність перед пасажиром не йдеться.

 

Що планується робити?

Завдання перше – спрощення ліцензування таксі.

Як повідомив Деркач: «Зараз працюємо над зміною вимог до отримання ліцензії на таксі. Прибираємо рудименти та оновлюємо перелік необхідного. Погодьтесь, що самозайнятий водій навряд чи зможе отримати ліцензію на таксі, якщо серед вимог є “персонал, який перевіряє передрейсовий та післярейсовий технічний стан” або має бути “фахівець відповідальний за організацію та безпеку міжнародних перевезень»

Тож на меті лишити такі вимоги, які легко виконати та забезпечуватимуть дотримання безпеки на транспорті. 

Найближчим часом планується представити спрощену систему ліцензування та обговорити її з бізнесом. 

Завдання друге – напрацювати нову систему регулювання таксі. 

Вона має враховувати інтереси доброчесного бізнесу, пасажира, громади, онлайн-платформи та держави. Тут необхідно провести низку консультацій з усіма сторонами та вивчити найкращі практики. 

Окреме питання – це регулювання діяльності ride-hailing сервісів. Тобто різноманітних додатків та онлайн-сайтів, які дають можливість таксистам розмістити інформацію про себе, а пасажирам – обрати водія/авто, який сподобався, знайти попутників тощо.  

Тут також має бути створена політика, що враховуватиме поточну реальність, а також забезпечуватиме співпрацю з доброчесними водіями та водійками. Йдеться як про ліцензії, так і сплату податків.

Наприкінці Сергій Деркач додав: «Таксі – це не лише про комфорт, насамперед це про безпеку, справедливі умови для всіх учасників ринків та сплату податків».

Автор: Брік Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Інше

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інше»