• Посилання скопійовано

Як включати суму роялті до ціни для визначення митної вартості і застосовувати додаткову декларацію

Лист ДМСУ від 13.08.2012 р. №12/2-12.2/2561-ЕП

Сума роялті та інших ліцензійних показників зазначається у декларації митної вартості, що подається одночасно з митною декларацією.
Департамент організації митного контролю й оформлення Державної митної служби листом від 13.08.2012 р. №12/2-12.2/2561-ЕП надав роз'яснення щодо застосування додаткової декларації, яка використовується для уточнення митної вартості оцінюваних товарів.
Як наголошується у листі, згідно з Митним кодексом при визначенні митної вартості за ціною, яка була фактично сплачена або яка підлягає сплаті за оцінювані товари, додаються витрати (складові митної вартості), зокрема роялті та інші ліцензійні платежі, що стосуються оцінюваних товарів і які покупець повинен сплачувати прямо або опосередковано як умова продажу оцінюваних товарів, якщо такі платежі не включаються до ціни, що була фактично сплачена або підлягає сплаті.
Порядок включення суми роялті та інших ліцензійних платежів до ціни, що фактично сплачена або підлягає сплаті за оцінювані товари, при визначенні їхньої митної вартості затверджено постановою Кабміну від 21.05.2012 р. №446. Відповідно до п. 7 Порядку, якщо на момент митного оформлення оцінюваних товарів сума роялті й інших ліцензійних платежів є невідомою, то при визначенні митної вартості оцінюваних товарів декларант або уповноважена ним особа здійснює розрахунок суми роялті й інших ліцензійних платежів з урахуванням прогнозних показників бази роялті й інших ліцензійних платежів, яка використовується для визначення величини роялті й інших ліцензійних платежів за умовами ліцензійного договору або іншого договору щодо розпорядження майновими правами інтелектуальної власності.
У листі наголошується, що сума роялті й інших ліцензійних показників зазначається у декларації митної вартості, яка подається одночасно з митною декларацією.
Подробиці щодо роялті й інших ліцензійних платежів зазначаються у графі 11 (а) декларації митної вартості. Сума роялті й інших ліцензійних платежів — у графі 18 декларацій митної вартості.
У митній службі нагадують, що згідно з ч. 2 ст. 261 МКУ у разі відсутності інформації, необхідної для визначення числових значень складових митної вартості товарів, яка стане відомою після випуску товарів у вільний обіг та сплати роялті, ліцензійних платежів, інших складових вартості, які визначаються залежно від обсягів продажів або прибутку від продажу, декларант або уповноважена ним особа має право подати додаткову декларацію протягом 180 днів з дати випуску товарів.
За наслідками фактичної сплати роялті й інших ліцензійних платежів декларант або уповноважена ним особа подає у терміни, передбачені ч. 2 ст. 261 МКУ, додаткову декларацію з уточненням митної вартості оцінюваних товарів.
При поданні додаткової декларації у випадках, передбачених ст. 261 МКУ, декларація митної вартості подається у загальному порядку.
Також у листі сказано, що підзаконні акти не передбачають окремого типу митної декларації для додаткової декларації, що подається до митної декларації, оформленої у звичайному порядку згідно з митним режимом імпорту. Із зазначеною метою подається митна декларація, заповнена відповідно до митного режиму імпорту, при цьому третій підрозділ графи 1 такої додаткової декларації не заповнюється.

Джерело: ЮРЛІГА

Рубрика: Держрегулювання/ЗЕД

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ЗЕД»