• Посилання скопійовано

Нові функції податкових інспекцій за оновленим ПКУ

Зміни, які торкнулися організації роботи фіскальних органів всієї України, обговорили фахівці ГУ ДФС у Сумській області під час розширеної наради за участі начальників податкових інспекцій області

Нові функції податкових інспекцій за оновленим ПКУ

Податківці нагадують, що зміни внесені до Податкового кодексу України Законами України від 21.12.2016р. №1797 «Про внесення змін до ПК України щодо покращення інвестиційного клімату України» та від 20.12.2016р. №1791 «Про несення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році».

Як повідомив Олександр Іващенко, начальник юридичного управління ГУ ДФС у Сумській області, з 1 січня 2017 року функції державних податкових інспекцій визначає стаття 19-3 ПКУ. Так, державні податкові інспекції здійснюють сервісне обслуговування платників податків, здійснюють реєстрацію та ведення обліку платників податків та платників єдиного внеску, об'єктів оподаткування та об'єктів, пов'язаних з оподаткуванням; формують та ведуть Державний реєстр фізичних осіб - платників податків, Єдиний банк даних про платників податків - юридичних осіб, реєстри, ведення яких покладено законодавством на контролюючі органи та виконують інші функції сервісного обслуговування платників податків, визначені законом.

В Податковий кодекс додано нових обов’язків посадовим особам контролюючих органів. Відтепер вони зобов’язані оприлюднювати на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, перелік уповноважених осіб контролюючого органу та переданих таким особам функцій у випадках, передбачених цим Кодексом. Також зобов’зані використовувати дані та інформацію, що отримані через електронний кабінет, необхідні для виконання покладених на них функцій із адміністрування податків, зборів, митних платежів та реалізацією податкової і митної політики в межах наданих їм повноважень. Та обов’язок вносити до інформаційних баз даних, які адмініструються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, документи, отримані від платників податків в паперовій формі, а також інформацію щодо взаємодії із платниками податків у контактний спосіб.

Джерело: ДФС у Сумській області

Рубрика: Оподаткування/Загальні положення

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Загальні положення»