• Посилання скопійовано

Чи може платник податків оскаржити в одній скарзі декілька рішень ДПС?

Скарги на рішення та на дії контролюючих органів викладаються та подаються окремо. Але платник податків може оскаржити в одній скарзі декілька рішень контролюючого органу

Чи може платник податків оскаржити в одній скарзі декілька рішень ДПС?

Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків повідомляє, що процедуру оскарження платниками податків податкових повідомлень-рішень або інших рішень контролюючих органів під час адміністративного оскарження визначено Податковим кодексом України (далі – ПКУ) та Порядком оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, затвердженим наказом Мінфіну від 21.10.2015 №916, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 23.12.2015 за №1617/28062 (далі – Порядок).

Відповідно до п. 56.2 ПКУ у разі, якщо платник податків вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов’язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству або виходить за межі повноважень контролюючого органу, встановлених цим Кодексом або іншими законами України, такий платник має право звернутися зі скаргою про перегляд цього рішення до контролюючого органу вищого рівня.

Згідно з п. 3 розділу І Порядку, останній не застосовується щодо оскарження рішень контролюючих органів, дій або бездіяльності їх посадових осіб та інших працівників, якщо спеціальним законом встановлено інший порядок оскарження таких рішень, дій або бездіяльності, а також при оскарженні постанов, прийнятих у справах про адміністративні правопорушення.

У разі якщо скарга стосується оскарження декількох рішень контролюючого органу, щодо частини яких існує інший порядок оскарження, вимоги цього Порядку застосовуються щодо тих рішень, стосовно яких не передбачено інших процедур оскарження.

Пунктом 1 розділу IV Порядку встановлено, що скарга платника податків подається в письмовій або електронній формі засобами електронного зв’язку та має включати таку інформацію:

  • прізвище, ім’я, по батькові, найменування (для юридичних осіб), податкову адресу платника податків, який подає скаргу; найменування контролюючого органу; реквізити оскаржуваного рішення;
  • підстави, за якими оскаржується рішення, обставини справи, які, на думку заявника, встановлені контролюючим органом неправильно чи не встановлені взагалі;
  • обґрунтування незгоди платника податків із рішенням контролюючого органу з посиланням на норми законодавства;
  • вимоги та клопотання платника податків, який подає скаргу; відомості щодо повідомлення контролюючого органу, рішення якого оскаржується, про подання скарги до контролюючого органу вищого рівня; відомості про оскарження рішення контролюючого органу до суду; адресу, на яку слід надіслати рішення, прийняте за результатами розгляду скарги;
  • перелік документів, які додаються до скарги.

Скарги на рішення та на дії контролюючих органів викладаються та подаються окремо.

Враховуючи викладене вище, платник податків може оскаржити в одній скарзі декілька рішень контролюючого органу в порядку та строки, визначені ПКУ та Порядком.

Джерело: Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків

Рубрика: Оподаткування/Загальні положення

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Загальні положення»