Кабмін постановою від 03.09.2024 №1007 затвердив Порядок подання інформації щодо рішень про встановлення податкових пільг зі сплати плати за землю (земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності) та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Постанову було опубліковано в "Урядовому курʼєрі" від 06.09.2024.
Цей Порядок визначає процедуру подання інформації щодо рішень про встановлення податкових пільг зі сплати плати за землю (земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності) та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для фізичних та юридичних осіб, прийнятих на підставі рішення органів, зазначених у частині третій статті 33 Кодексу цивільного захисту України (крім керівників суб’єктів господарювання), про обов’язкову евакуацію населення.
Порядком передбачено, що сільські, селищні, міські ради та військові адміністрації чи військово-цивільні адміністрації щокварталу у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подають контролюючим органам за місцезнаходженням земельних ділянок, земельних часток (паїв), об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості станом на перше число відповідного кварталу інформацію щодо рішень за формою згідно з додатком.
Інформація щодо рішень згідно з додатком подається стосовно кожного прийнятого у податковому (звітному) кварталі рішення, змін, внесених до таких рішень, та скасування відповідних рішень.
У разі коли сільськими, селищними, міськими радами та військовими адміністраціями чи військово-цивільними адміністраціями встановлено, що раніше подана інформація (за минулі податкові (звітні) квартали або за поточний податковий (звітний) квартал) подана контролюючому органу не в повному обсязі або містить помилки, подається уточнена інформація за відповідний податковий (звітний) квартал з позначкою щодо помилки у графі “Примітка” у рядку, в якому виявлено помилку.