ДФС у Луганській області повідомляє, що відповідно до п. 3 Положення №1251, підприємства – виробники та імпортери алкогольних напоїв і тютюнових виробів для задоволення через два місяці потреби в марках акцизного податку за їх видами подають:
- попередню заявку-розрахунок про потребу в марках,
- копію платіжного документа на перерахування плати за марки з відміткою банку про дату виконання платіжного доручення,
- звіт про використання марок, придбаних у попередньому місяці.
Підпунктом 14.1.107 ПКУ визначено, що марка акцизного податку – спеціальний знак для маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів, віднесений до документів суворого обліку, який підтверджує сплату акцизного податку, легальність ввезення та реалізації на території України цих виробів.
Форми заявок-розрахунків на виготовлення та придбання марок акцизного податку, звіту про використання марок акцизного податку та журналів для обліку марок акцизного податку затверджено наказом Мінфіну від 11.04.2016 р. №428.
Згідно з формою звіту про використання марок акцизного податку зазначений звіт подається виробником (імпортером) щомісяця 5 числа місяця, наступного за звітним, на паперових носіях та в електронному вигляді до Головного управління ДФС.
Нагадаємо, що відповідно до постанови КМУ від 04.04.2018 р. №257 з 02.07.2018 р. застосовуються нові зразки марок акцизного податку для тютюнових виробів вітчизняного та імпортного виробництва (крім сигарет з фільтром та без фільтра, цигарок). Докладніше про це тут.