• Посилання скопійовано

Затверджено порядок обліку гарантійних витрат

Наказ Мінфіну від 03.12.2012 р. №1263

Затверджено порядок обліку гарантійних витрат

Мінфін перезатвердив Порядок обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування).

Порядок застосовується при визначенні витрат платника податку на гарантійний ремонт або гарантійні заміни товарів, проданих платником податку, вартість яких не компенсується за рахунок покупців таких товарів.

Змінами встановлено, що  у разі здійснення гарантійних замін платник податку зобов'язаний вести окремий облік покупців, що отримали таку заміну товарів або послуги, у тому числі, якщо такі гарантійні заміни здійснені платником податку через третіх осіб (центри сервісного обслуговування).

Звіти про здійснення гарантійних ремонтів або гарантійних замін товарів подаються центрами сервісного обслуговування платникам податку протягом календарного місяця, що настає за останнім календарним днем звітного кварталу, або за домовленістю сторін в будь-який період упродовж звітного кварталу.

Зокрема, передбачено ведення Книги обліку покупців в електронній формі. 

Якщо ж записи ведуться на паперовому носії, Книга повинна бути прошнурована, пронумерована та скріплена печаткою і підписом керівника суб'єкта господарювання або його уповноваженого представника.

 

Автор: Царук Светлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/Інші податки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інші податки»