Мінфін перезатвердив Порядок обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування).
Порядок застосовується при визначенні витрат платника податку на гарантійний ремонт або гарантійні заміни товарів, проданих платником податку, вартість яких не компенсується за рахунок покупців таких товарів.
Змінами встановлено, що у разі здійснення гарантійних замін платник податку зобов'язаний вести окремий облік покупців, що отримали таку заміну товарів або послуги, у тому числі, якщо такі гарантійні заміни здійснені платником податку через третіх осіб (центри сервісного обслуговування).
Звіти про здійснення гарантійних ремонтів або гарантійних замін товарів подаються центрами сервісного обслуговування платникам податку протягом календарного місяця, що настає за останнім календарним днем звітного кварталу, або за домовленістю сторін в будь-який період упродовж звітного кварталу.
Зокрема, передбачено ведення Книги обліку покупців в електронній формі.
Якщо ж записи ведуться на паперовому носії, Книга повинна бути прошнурована, пронумерована та скріплена печаткою і підписом керівника суб'єкта господарювання або його уповноваженого представника.