
Щороку Головне управління ДПС у Київській області надсилає громадянам податкові повідомлення-рішення (ППР) щодо сплати земельного податку. Такий документ є обов’язковим для виконання, проте платникам варто уважно ознайомитись з його змістом і, у разі виявлення неточностей, оперативно звернутися до податкової.
Відповідно до п. 286.5 ПКУ, податкові повідомлення-рішення з сумою нарахованого земельного податку фізичним особам надсилаються щороку до 1 липня поточного року.
При отриманні ППР (податкового повідомлення-рішення) зі сплати земельного податку з фізичних осіб слід звернути увагу:
По-перше: на реєстраційний номер платника податку та на податкову адресу платника податків.
По-друге: на детальний розрахунок податкового зобов’язання, який повинен містити:
- податковий період;
- адресу земельної ділянки;
- вид цільового призначення Вашої земельної ділянки;
- кадастровий номер (за наявності);
- площу земельної ділянки;
- нормативно грошову оцінку (зазначається в гривнях за гектар);
- період перебування земельної ділянки у власності;
- ставку земельного податку (приймається органами місцевого самоврядування на відповідній території).
У разі виявлення розбіжностей або неточностей платник податків має право звернутися до податкової за місцем реєстрації земельної ділянки для проведення перерахунку сум податкового зобов’язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб.
Для цього потрібно написати заяву (форма довільна) та додати до заяви документи (наприклад: договір купівлі-продажу (якщо ділянка продана); державний акт на право власності (якщо неправильно зазначено площу чи адресу); тощо).
Якщо податкове повідомлення-рішення містить правильні дані, платник податків має сплатити суму нарахованого податкового зобов’язання протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.
***
Читайте також: Суму нарахованого податку на нерухомість за 2024 рік можна побачити в Е-кабінеті!