• Посилання скопійовано

Що змінилося у Порядку формування та ведення Реєстру волонтерів?

Відтепер витяг формується засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС та надсилається автоматично у випадках включення фізичної особи – благодійника до Реєстру; внесення змін до даних у Реєстрі; виключення волонтера з Реєстру

Що змінилося у Порядку формування та ведення Реєстру волонтерів?

Західне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків інформує про набрання чинності наказом Міністерства фінансів України від 25.09.2025 №494, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 08.10.2025 за №1460/44866. Документом внесено зміни до Порядку формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, затвердженого наказом Мінфіну від 30.10.2014 №1089.

 

Основні зміни, передбачені наказом №494

1. Актуалізація посилань на норми Податкового кодексу України

Із тексту Порядку та додатків вилучено посилання на категорії фізичних осіб, визначених у підпунктах «а» та «в» підпункту 165.1.54 пункту 165.1 статті 165 Податкового кодексу України.

Надалі використовується єдине посилання на підпункт 165.1.54 пункту 165.1 статті 165 ПКУ.

У зв’язку з цим під час подання Заяви за формою №1-РВ фізична особа – благодійник не зазначає категорії фізичних осіб, на користь яких надається благодійна допомога.

2. Упровадження можливості отримання витягу з Реєстру в електронній формі

Порядок доповнено новими положеннями, які визначають право фізичної особи – благодійника, включеної до Реєстру, отримувати електронний витяг з Реєстру на підставі поданого запиту.

Фізична особа може подати запит:

  • через Електронний кабінет, або
  • за допомогою електронних комунікацій.

ДПС надсилає витяг не пізніше наступного робочого дня після надходження запиту.

3. Автоматичне формування та надсилання витягу

Витяг формується засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС та надсилається автоматично у випадках:

  • включення фізичної особи – благодійника до Реєстру;
  • внесення змін до даних у Реєстрі;
  • виключення волонтера з Реєстру.

Витяг також розміщується в Електронному кабінеті.
Його дійсність зберігається до моменту внесення змін до Реєстру.

4. Актуалізація термінології щодо електронного підпису

Термін «електронний підпис» приведено у відповідність до постанови Кабінету Міністрів України від 08.04.2025 №404.
У Порядку замінено термін на: «кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис».

***

Читайте такожЗатверджено зміни до Порядку про включення та внесення змін до Реєстру волонтерів

Джерело: ДПС по роботі з великими платниками податків

Рубрика: Оподаткування/ПДФО

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДФО»