• Посилання скопійовано

Продавець не зареєстрував ПН в ЄРПН — подавайте скаргу

Підприємство отримало аванс — виписано податкову накладну на товар вітчизняного виробництва. При відвантаженні товару виявилося, що товар імпортний і податкову накладну потрібно було реєструвати в ЄРПН. Як вийти з цієї ситуації? Чи потрібно виписати додаток 2 до ПН (тоді яку зазначити причину коригування?) та нову податкову накладну?

У разі порушення платником податку порядку заповнення податкової накладної та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі покупець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву зі скаргою на такого постачальника, яка є підставою для включення сум податку до складу податкового кредиту.
Надходження такої заяви зі скаргою є підставою для проведення документальної позапланової виїзної перевірки зазначеного продавця для з’ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов’язань з податку за такою операцією. (ст. 201 п. 201.10. ПКУ).

Джерело: ДФС у Черкаській області

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДВ»