ДФСУ в інформаційно-довідковому ресурсі "ЗІР" (категорія 101.21) зазначає, що відповідно до п. 1 розд. І Порядку ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 22.09.2014 р. №958 виправлення помилки в Реєстрі здійснюється методом ”сторно” за правилами, передбаченими для бухгалтерського обліку, у момент виявлення такої помилки.
Коригування помилкових записів у Реєстрі не призводить до потреби формування нових (уточнюючих) реєстрів.
При виправленні помилки методом ”сторно” до Реєстру одночасно вносяться два записи: помилковий запис зі знаком ”-” та правильний запис зі знаком ”+”.
Метод ”сторно” здійснюється шляхом зворотного запису на величину помилки в тому звітному періоді, у якому вона виявлена. При здійсненні такого зворотного запису платником податку:
- у графі 1 розділів I та/або II Реєстру зазначається порядковий номер запису;
- графах 2 - 6 розділу I та/або графах 2 - 7 розділу II Реєстру дублюються реквізити документа, кількісні показники якого сторнуються;
- у відповідних графах 7 - 16 розділу I та/або графах 9 - 21 розділу II Реєстру кількісні показники зазначаються з відповідним знаком ”+” чи ”-”.
При цьому, якщо виправлення помилки потребує подання платником податку уточнюючого розрахунку, то до виду документа додається літера ”У” (наприклад: ПНПУ). Крім того, запис щодо включення показників такого документа до уточнюючого розрахунку робиться окремим рядком у рядку ”З них включено до уточнюючих розрахунків за звітний період” Реєстру.