Нагадуємо, що з 1 липня всі суми ПДВ у виписаних податкових накладних повинні покриватися або наявним податковим кредитом (сумою ПДВ, яку має відшкодувати держава), або «зарезервованою» сумою власних коштів на ПДВ-рахунку. Відповідно платникам ПДВ необхідно вести облік усіх сплачених сум на ПДВ-рахунки (згідно з Законом України №1621-VII від 31.07.14 р.).
Для контролю залишку на ПДВ-рахунку та для його поповнення клієнти ПриватБанку вже використовують можливості «Приват24 для бізнесу». Опція меню інтернет-банкінгу «Документи» –> «Податкові накладні» дозволяє:
- Зробити запит балансу ПДВ-рахунку.
- Швидко створити платіж на поповнення ПДВ-рахунку.
Для отримання номера свого ПДВ-рахунку та уточнення поточного балансу за ним необхідно надіслати електронний запит у податкову (фіскальну службу) у «Приват24 для бізнесу» –> «Документи» –> «Електронні документи та звіти», використовуючи кнопку «Запити ПДВ». Ознайомитися з інструкцією щодо роботи із запитами можна за посиланням.
Після отримання відповіді на перший запит ПДВ-рахунок клієнту буде збережено в системі, і далі можна цілодобово створювати платежі в «Приват24 для бізнесу» в меню «Податкові накладні» за допомогою кнопки «Поповнити».
Використання сервісу для клієнтів ПриватБанку безкоштовне!
Детальніше обговорити це питання з колегами та/або співробітниками банку можна також на форумі «Дебету-Кредиту» >>>