ДФС у листі від 16.08.2016 р. №17715/6/99-99-15-03-02-15 зазначає, що якщо на підставі Рішення про анулювання реєстрації особу виключено з Реєстру, то така особа втрачає всі права і обов’язки платника ПДВ (у т.ч. право на складання податкових накладних).
Якщо у подальшому за рішенням судового органу буде скасовано Рішення про анулювання реєстрації, то на підставі такого рішення судового органу, яке набрало законної сили, відбувається поновлення такої особи у Реєстрі. При цьому дата реєстрації такої особи платником ПДВ не змінюється.
Доля ПДВ з дати виключення з Реєстру до поновлення
Починаючи з дати виключення особи з Реєстру, зазначеної у Рішенні про анулювання реєстрації, до дати поновлення такої особи у Реєстрі на підставі прийнятого судовим органом рішення, яке набрало законної сили, про скасування Рішення про анулювання реєстрації, у такої особи відсутній обов’язок щодо складання податкових накладних та право на формування податкового кредиту і отримання бюджетного відшкодування ПДВ. Крім того, така особа податкову звітність з ПДВ за цей період не подає.
При цьому ДФС повідомляє, що після дати поновлення особи у Реєстрі відсутні підстави для коригування податкових накладних, складених при постачанні товарів/послуг такій особі у період, починаючи з дати виключення її з Реєстру і до дати поновлення у Реєстрі.