• Посилання скопійовано

Як подати клопотання для поновлення пропущеного строку оскарження відмови у розблокуванні ПН?

Податківці розповіли, як подається до ДПС клопотання про поновлення пропущеного строку на подання скарги щодо рішення про відмову в реєстрації ПН та РК в ЄРПН в адміністративному порядку

Як подати клопотання для поновлення пропущеного строку оскарження відмови у розблокуванні ПН?

Податківці у підкатегорії 101.18 «ЗІР» зазначили, що п. 56.1 ПКУ передбачено, що рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.

Відповідно до п. 56.3 ПКУ скарга подається до контролюючого органу вищого рівня у письмовій формі (за потреби – з належним чином засвідченими копіями документів, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати з урахуванням вимог п. 44.6 ПКУ) протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується.

Протягом шести місяців з дати закінчення строку, встановленого абзацом першим п. 56.3 ПКУ, платник податків має право подати скаргу разом з клопотанням про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку та копіями підтверджуючих документів поважності причин його пропуску (за наявності) (далі – клопотання). У скарзі може міститися клопотання про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку.

Одночасно слід зазначити, що на даний час діють інші обмеження щодо п. 56.3 ПКУ.

Так, у зв’язку із внесенням змін до ст. 56 ПКУ шляхом прийняття Закону України від 30.03.2020 р. №540-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» (далі – Закон №540-IX), та Закону України від 13.05.2020 р. №591-IX «Про внесення змін до деяких до Податкового Кодексу України та інших законів України щодо додаткової підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» (далі – Закон №591-IX) перебіг строків, встановлених п. 56.3 ПКУ, у зв’язку з прийняттям Законів №540-IX та №591-IX під час подання платниками скарг на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних – зупиняється.

Наразі ДПС здійснюються всі відповідні заходи по забезпеченню, у найкоротші строки, можливості використання права платником податків на подання скарги в адміністративному порядку з урахуванням вищезазначених вимог діючого законодавства.

Про реалізацію зазначених змін платників податків буде проінформовано на офіційному порталі ДПС.

Джерело: Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДВ»

  • Чи можна включити до ПК суми ПДВ з ПН, зареєстрованої по суду, складеної 365 днів тому?
    У разі набрання законної сили рішенням суду, згідно з яким ДПС зобов’язано зареєструвати податкову накладну, покупець може включити до податкового кредиту суми ПДВ, зазначені у такій податковій накладній, після її реєстрації в ЄРПН
    Сьогодні 13:4734
  • Надаєте послуги з доступу до мережі Інтернет неплатникам ПДВ: що з ПН?
    Операції з постачання послуг із доступу до мережі Інтернет мають безперервний характер. У разі постачання таких послуг покупцям – неплатникам ПДВ постачальник може складати не пізніше останнього дня місяця зведену ПН з урахуванням усього обсягу постачання
    Сьогодні 12:1334
  • «Проблемний» вхідний ПДВ: Куди його списувати та на яку дату?
    В бухгалтерії підприємства часто виникають ситуації з так званим «проблемним» вхідним ПДВ, коли ПН від постачальника не зареєстровано або реєстрація відбулася з порушеннями. Як діяти в таких випадках і чи можна списати суму вхідного ПДВ на витрати?
    05.03.20252492
  • ПДВ при списанні МНМА: закон VS податківці
    При списанні важливо оцінювати, чи включена вартість МНМА у вартість готової продукції, яка обкладається ПДВ. Якщо так – ПЗ не виникають. Як саме доводити – ДПС не уточнює. Тож бухгалтерам знову доводиться грати не лише за ПКУ, а й за «податковою логікою»
    05.03.20252 0382
  • Нереєстрація ПН через техзбої ДПС: коли не буде штрафів?
    Відповідальність за порушення термінів реєстрації ПН/РК у зв’язку з технічними проблемами на сервері ДПС не застосовується за умови, якщо у роботі Е-кабінету виявлено технічну та/або методологічну помилку чи збої і це визнано технічним адміністратором
    05.03.2025971