Гетманцев розповів у своєму Телеграм-каналі про результати роботи електронної приймальні з січня по квітень 2023 року.
Отримано: більше 339 звернень із проханням розглянути скарги, пропозиції громадян та бізнесу.
Значну частину листів становили звернення зі скаргами на протиправне блокування ПН, віднесення платників до переліку ризикових та неврахування таблиці даних платника ПДВ.
Розгляд таких питань здійснювався щодо кожного конкретного звернення, з аналізом всього масиву податкової інформації.
За наслідком розгляду таких звернень:
- зареєстровано більше 2590 податкових накладних;
- виключено з ризиків більше 22 суб’єктів господарювання;
- ДПС виконано близько 12-ти рішень суду щодо задоволення інтересів низки суб’єктів господарювання.
Оперативно відпрацьовуються і звернення, які надходять через мережу Facebook.
Громадяни надсилають інформацію щодо можливих правопорушень при торгівлі підакцизною продукцією, зловживання посадових осіб, а також інші дані, які є корисними під час покращення роботи податкових та митних органів.
Водночас 35% заявників після докладної перевірки роз’яснено про відсутність підстав для задоволення їхніх скарг.
Д. Гетманцев нагадує, що звернення, скаргу чи пропозицію Ви можете надсилати на адресу електронної приймальні: hetmantsev@rada.