Податківці у підкатегорії 101 ЗІР зауважили, що пунктом 56.1 ПКУ рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.
Відповідно до п. 3 Порядку розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку (далі – Порядок розгляду скарги), затвердженим постановою КМУ від 11.12.2019 №1165, скарга подається платником ПДВ протягом 10 робочих днів, що настають за днем прийняття рішення комісією регіонального рівня.
Скарга подається платником податку в електронній формі засобами електронного зв’язку з дотриманням вимог ПКУ, Законів України від 22.05.2003 №851- IV «Про електронні документи та електронний документообіг», від 05.10.2017 №2155- VIII «Про електронні довірчі послуги» і реєструється ДПС у день її надходження (п. 5 Порядку розгляду скарги).
Протягом шести місяців з дати закінчення строку, встановленого абзацом першим п. 56.3 ПКУ, платник податків має право подати скаргу разом із клопотанням про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку та копіями підтвердних документів поважності причин його пропуску (за наявності). У скарзі може міститися клопотання про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку. Контролюючий орган вищого рівня, розглядаючи клопотання платника податків, поновлює пропущений строк на подання скарги в адміністративному порядку, якщо визнає причини його пропуску поважними.
Отже, клопотання про поновлення пропущеного строку на подання скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути подано в електронному вигляді разом зі скаргою та копіями підтвердних документів поважності причин пропуску (за наявності) протягом шести місяців з дати закінчення строку, встановленого для подання скарги.