У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області роз’яснюють, що письмові пояснення та копії документів платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв’язку з урахуванням вимог Законів України від 22.05.2003 №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі – Закон №851), від 05.10.2017 №2155-VІІІ «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон №2155) та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 №557, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за №959/30827 (зі змінами). ДПС розміщує та постійно оновлює на своєму офіційному вебпорталі відомості щодо засобів електронного зв’язку, за допомогою яких можуть подаватися письмові пояснення та копії документів.
До повідомлення можна додати документи довільного формату (J/F13126), до яких можна завантажити копії необхідних підтвердних документів у форматі PDF, PNG або JPG.
Згідно зі ст. 7 Закону №851 оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону №2155.
Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії. Електронна копія електронного документа засвідчується у порядку, встановленому законом.
Копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством.
Отже, платник податку повинен подати копії підтвердних документів до повідомлення про надання пояснень шляхом завантаження їх копій у форматі PDF, PNG або JPG.