• Посилання скопійовано

Підприємство займається декількома видами діяльності: скільки таблиць даних подавати?

Податківці вказали, що у разі ведення підприємством декількох видів діяльності доцільно подати таблицю даних платника ПДВ окремо на кожен з них

Підприємство займається декількома видами діяльності: скільки таблиць даних подавати?

Головне управління ДПС у Львівській області звертає увагу суб’єктів господарювання, що вони мають право здійснювати будь-яку діяльність, якщо це не заборонено чинним законодавством. При поданні таблиці даних платника податку на додану вартість суб’єкт господарювання формує відповідний пакет документів, який підтверджуватиме задекларовану у таблиці даних діяльність та розкриває її суть. Отже, якщо підприємство займається вирощуванням с/г продукції, то до таблиці долучає статистичну звітність ф. №4-сг, 37-сг, 29-сг, яка свідчить про посіви та зібраний урожай, відомості про земельні угіддя та паї, придбання насіння, добрив, палильного тощо. Якщо цей ж платник надає в оренду власне нерухоме чи рухоме майно, до таблиці даних платника податку на додану вартість долучаються документи щодо підтвердження наявності основних засобів, договори купівлі-продажу/оренди/найму, та інші документи які розкривають суть саме цієї діяльності.

Джерело: ДПС у Львівській області

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДВ»