Це – сьомий з початку року (і тридцять восьмий загалом) лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена перевіркам різних органів влади та їхній діяльності в цілому.
З моменту написання попередньої розсилки минуло понад два тижні, і нам є про що розповісти. А саме:
- поговоримо про чергове оновлення плану-графіка перевірок ДФС;
- проінформуємо про появу переліку кандидатів на керівні посади податкової та митної служб;
- визначимося, хто відповідає за несвоєчасне надходження фінансування від ФСС;
- дізнаємося, чи можуть податківці визнати операції нікчемними;
- зупинимося на сферах діяльності з найбільшою кількістю легалізованих працівників за І квартал 2019 року;
- розповімо про можливість відправляти запит про стан рахунків з бюджетом через Е-кабінет.
Гарного вам читання!
***
Квітневе оновлення плану-графіка податкових перевірок на 2019 рік
ДФСУ оприлюднила оновлений (станом на 05.04.2019 р.) план-графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2019 рік. Зміни торкнулися лише двох розділів:
- Розділ І «Документальні планові перевірки платників податків - юридичних осіб».
- Розділ ІІ «Документальні планові перевірки фінансових установ, постійних представництв та представництв нерезидентів».
Завантажити їх можна у нас на сайті або безпосередньо на сайті ДФСУ.
Згідно з оновленими даними перших двох розділів, у 2019 році податківці планують провести 5077 податкових перевірок. Це на 46 перевірок більше, ніж в плані-графіку з коригуванням за березень.
Податківці визнали операції нікчемними: чи правомірно?
2 квітня 2019 року Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в рамках справи №2а-3925/12/2170, адміністративне провадження №К/9901/3257/18 (ЄДРСРУ №80867725) досліджував питання правомірності встановлення актом податкової перевірки нікчемності правочину.
Підстави нікчемності правочину встановлюються законом, а встановлення актом перевірки нікчемності правочину знаходиться за межами компетенції податкового органу. Не вимагається визнання такого договору і в суді.
Хто може очолити податкову та митну служби?
5 квітня о 16:00 закінчився прийом документів від кандидатів на зайняття вакантних посад Голови Державної митної служби та Голови Державної податкової служби. Про це зазначила Ольга Германова на своїй сторінці в мережі Facebook.
Крім того, за інформацією Мінфіну, 9 квітня вже відбувся перший етап відбору кандидатів на посади керівників податкової та митної служб.
З повним переліком кандидатів можна ознайомитися у нашій новині.
ТОП-5 сфер з найбільшою кількістю легалізованих працівників за І квартал 2019 року
За повідомленням ДФС, протягом січня-березня 2019 року роботодавці легалізували працю 1,15 млн найманих осіб. Це на 12,5% більше, ніж за відповідний період минулого року. Тільки у березні офіційно працевлаштовано 0,4 млн осіб.
ТОП-5 сфер, де зафіксовано найбільша кількість легалізованих працівників:
- вирощування зернових, бобових і насiння олiйних культур – 56,6 тис. найманих осіб;
- роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах (переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами) – 18,7 тис.;
- діяльність лікарських закладів – 13,5 тис.;
- будівництво житлових і нежитлових будівель – 11,4 тис.;
- діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування – 11,4 тис.
Запит щодо стану розрахунків з бюджетом – новий сервіс Е-кабінету
Меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику створити та надіслати до відповідного органу ДФС запит щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС (далі – Запит) за формою «F/J1300203».
Зберегти створений Запит можна натиснувши кнопку «Зберегти». Збережений документ можна підписати та відправити до органу ДФС, натиснувши кнопки «Підписати» та «Відправити».
Відповідь на Запит платнику податків надсилається через Електронний кабінет не пізніше 15 р.дн. з дня його отримання у ДФС. Цей витяг формується за період вибраний платником податків при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДФС. Про це ми писали ось тут.
І наостанок – аналітика від редакції
ФСС затримує виплати допомоги з тимчасової втрати працездатності для працівників (від 24 до 43 днів з дати подання заяви-розрахунку). Хто відповідатиме за це і чи не буде претензій від Держпраці? Про це ми писали тут.
***
Наразі це все.
Більше новин на тему перевірок ви знайдете тут, а консультацій – ось тут.
До зустрічі!
Ваш «Дебет-Кредит»