Як виправити помилку в повідомленні про прийняття на роботу
Мінсоцполітики роз'яснило, що для цього слід подати повідомлення типу «скасовуюче» з помилковими даними і одночасно повідомлення типу «початкове» з правильними даними
Мінсоцполітики у листі від 09.10.2015 р. №1336/13/84-15 звертає увагу, що встановлено два типи повідомлення про прийняття працівника на роботу:
• «початкове» — подання інформації про прийняття працівника на роботу;
• «скасовуюче» — подається у разі допущення помилки роботодавцем та необхідності внесення змін до повідомлення про прийняття працівника на роботу.
У разі помилки у повідомленні слід подати повідомлення типу «скасовуюче» з помилковими даними і одночасно повідомлення типу «початкове» з правильними даними.
Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.
Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.