Переглянути Зміни №2 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС можна тут>>
Зміни №2 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС наберуть чинності з 22.04.2017 р., після чого інформаційне наповнення ресурсу буде приведено у відповідність до цих змін.
Які зміни передбачено?
Щодо ідентифікації осіб (розділ 5 Регламенту)
1) Уточнено, що для отримання послуг ЕЦП фізичною особою, серед іншого, потрібні такі документи:
- копія паспорта підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання);
- або копія паспорта підписувача виготовленого у формі картки, що містить безконтактний електронний носій (копії лицьового та зворотного боку та копія паперового витягу з Єдиного державного демографічного реєстру про адресу реєстрації місця проживання, або копія Довідки про реєстрацію місця проживання фізичної особи),
- або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі, засвідчена підписом власника.
2) Уточнено, що адміністратор реєстрації може прийняти рішення про відмову у наданні послуг ЕЦП й "з інших обґрунтованих підстав".
У процедурі та механізмах обслуговування посилених сертифікатів (розділ 6 Регламенту)
П. 6.3 Регламенту доповнено нормою, згідно з якою у разі формування нових посилених сертифікатів, заявнику (підписувачу) необхідно попередньо скасувати діючі посилені сертифікати.
Також внесено зміни до процедури блокування/скасування посиленого сертифіката за заявою в усній формі. З переліку необхідних даних, які клієнт (підписувач) повинен повідомити адміністратору реєстрації, виключено інформацію про реєстраційний номер посиленого сертифіката.