ДФСУ у підкатегорії 401.02 ресурсу "ЗІР" зазначила, що відповідно до ст. 7 Закону №852-IV та пп. 3.4.6 Договору про надання послуг електронного цифрового підпису, затвердженого наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.11.2017 р. №150, підписувач зобов’язаний своєчасно надавати центру сертифікації ключів інформацію про зміну даних, відображених у сертифікаті ключа та/або реєстраційній картці.
Враховуючи викладене, у разі зміни адреси місця обліку суб’єкта господарювання або фізичної особи, заявнику необхідно:
- звернутися до центру сертифікації ключів з заявою на скасування посилених сертифікатів, які містять недостовірну інформацію,
- надати пакет реєстраційних документів для формування нових посилених сертифікатів.
***
Читайте також:
Змінюємо місцезнаходження: сплата податків, звітування за ними та інші наслідки
Заповнюємо заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів
З 11 грудня - нові форми реєстраційних документів для отримання послуг ЕЦП