• Посилання скопійовано

Мінцифри шукає компанії для пілотного проекту з обміну електронними інвойсами

За інформацією Мінцифри, триває відбір компаній для участі в пілотному проекті з обміну інвойсами в електронній формі з Польщею

Мінцифри шукає компанії для пілотного проекту з обміну електронними інвойсами

Міністерство та Комітет цифрової трансформації України розповідає, що електронні інвойси з електронними підписами та печатками стануть одними з перших документів, які не треба дублювати в паперовій формі. 

Компанії-тестувальники зможуть: 

  • готувати стандартизовані електронні інвойси, які сприйматимуться як юридично значущі електронні документи ІТ-системами контрагентів та митницями України та Польщі
  • автоматично передавати ці електронні документи в ІТ-системи банків
  • поширювати механізм, який застосовуватиметься до електронних інвойсів, на інші документи, необхідні у експортно/імпортних операціях.

Пілот реалізується за підтримки та в рамках тематичної платформи «Електронна торгівля» проєкту EU4Digital. Це дозволить бізнесам України та Польщі значно спростити експортні/імпортні операції поставки продукції та прискорити проходження кордону. 

Реєстрація для участі в пілотному проєкті: http://bit.ly/Ukraine_Poland_eDelivery.

Детальна інформаційна довідка українською та англійською мовами: http://bit.ly/eDelivery_info.

***

Читайте також: Електронні інвойси: новий експеримент від Мінцифри

Джерело: Мінцифри

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • З 1 червня Дія запустить мультишеринг документів
    Банки, фінустанови та інші СГ зможуть отримувати весь пакет потрібних документів від клієнта. Без ксерокопій, файлів та помилок у паперах. Саме так з 1 червня працюватиме новий сервіс для бізнесу — мультишеринг документів у Дії
    Сьогодні 10:063
  • Як можна записатись до е-черги для відвідування ЦНАПу?
    До електронної черги для відвідування Центрів обслуговування платників можна записатись онлайн на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі за посиланням: zir.tax.gov.ua/main/queue
    Сьогодні 07:2624
  • Особливості звільнення працівників під час війни
    Загальні підстави для звільнення, передбачені КЗпП, діятимуть і під час воєнного стану. Але Закон №2136 розширює перелік підстав для звільнення працівника з ініціативи роботодавця у період дії воєнного стану
    21.05.20251 6951
  • Як переглянути в Е-кабінеті інформацію про делегування права підпису?
    Для отримання інформації щодо відповідальних осіб, яким шляхом надсилання повідомлення делеговано право підпису електронних документів, платник податків може подати до ДПС запит за формою F/J 1391501
    21.05.202565
  • Заповнюємо ф. №20-ОПП на офіс: що врахувати?
    Для офісу ідентифікатор обʼєкта оподаткування може бути 37800001, де 378 – код типу обʼєкта оподаткування відповідно до рекомендованого довідника типів обʼєктів оподаткування, 00001 – внутрішній ідентифікатор, прийнятий платником
    20.05.2025124