• Посилання скопійовано

Як працює Е-кабінет під час воєнного стану?

Податківці навели перелік сервісів Е-кабінету, які функціонують під час воєнного стану

Як працює Е-кабінет під час воєнного стану?

Гадяцька ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області нагадує, що електронний кабінет платника податків – сервіс, за допомогою якого можна надсилати до органів ДПС електронні документи, податкову звітність, отримати довідки про відсутність заборгованості, необхідну інформацію із загальнодоступних реєстрів та надсилати запитати чи заяви для отримання необхідних даних. Перевагами користування Е-кабінетом для користувачів є зручність, економія робочого часу платника, а також коштів на придбання паперових бланків.

Електронний кабінет складається з відкритої (загальнодоступної інформації) та приватної частини (особистого кабінету) Вхід до особистого кабінету здійснюється за допомогою електронного цифрового підпису.

Користуватись послугами відкритої частини Електронного кабiнету можна без ідентифікації особи, тобто без електронного підпису. Через відкриту частину користувачам доступні такі можливості:

  • доступ до інформації з публічних реєстрів;
  • перегляд та друк бланків податкової звітності;
  • інформація про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання  звітності (податковий календар);
  • заповнення декларації про майновий стан і доходи для громадян;
  • контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників;
  • дані про взяття на облік платників;
  • реєстр страхувальників;
  • дані реєстру платників ПДВ;
  • реєстр платників єдиного податку;
  • інформація про РРО;
  • інформація про книги ОРО;
  • дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
  • реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами.

У приватній частині електронного кабiнету в залежності від типу платника, чи то юридична особа, чи фізична особа (суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу), електронний кабінет надає доступ до наступних сервісів:

  • персоніфікований податковий календар;
  • перегляд облікових даних платника;
  • подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, Пенсійного фонду та статистики;
  • перегляд та друк раніше поданої звітності;
  • перегляд вхідних/вихідних документів;
  • листування з органами ДПС;
  • подання заяв, запитів для отримання інформації;
  • інформація про стан розрахунків з бюджетом;
  • реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у Єдиному реєстрі податкових накладних;
  • інформація з Єдиного реєстру податкових накладних;
  • інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ;
  • інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування реалізації пального.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua.

Також повідомляємо, що у випадку закінчення терміну дії електронного ключа, в умовах воєнного стану, надавачі електронних довірчих послуг на основі раніше створеного ключа самостійно сформують новий КЕП. Тобто, платник має змогу й надалі користуватися та підписувати документи онлайн.

Джерело: ДПС у Полтавській області

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • Е-кабінет доопрацьовано: що та для кого змінилося?
    Е-кабінет доопрацьовано в частині використання еталонних довідників при внесенні заявником відомостей про країну громадянства, країну за місцем реєстрації та реквізитів рахунків фізичних осіб – благодійників до е-заяв за формами F1308303 та F1308402
    Сьогодні 17:5022
  • Як оновити ЕЦП від ІДД ДПС: алгоритм дій
    Оновити ЕЦП можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс дистанційного (повторного) формування сертифікатів за е-запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають чинні сертифікати
    04.06.202556
  • Як виправити помилки в полях заголовної частини ПН?
    Помилки у полях верхньої лівої частини ПН виправляються РК: у полі «Дата складання» зазначається дата виявлення помилки; у заголовній частині – дані із заголовної частини ПН; у розділі Б – зі знаком «-» (виводяться в «0») відповідні показники усіх рядків ПН
    03.06.202556
  • Як скасувати кваліфікований сертифікат ключа: поради ДПС
    Для скасування кваліфікованого сертифіката користувачу необхідно подати до представництва КНЕДП ДПС заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа
    02.06.202561
  • З 1 червня Дія запустить мультишеринг документів: які наслідки для бізнесу?
    Банки, фінустанови та інші СГ зможуть отримувати весь пакет потрібних документів від клієнта. Без ксерокопій, файлів та помилок у паперах. Саме так з 1 червня працюватиме новий сервіс для бізнесу — мультишеринг документів у Дії
    30.05.2025502