• Посилання скопійовано

Як працює Е-кабінет під час воєнного стану?

Податківці навели перелік сервісів Е-кабінету, які функціонують під час воєнного стану

Як працює Е-кабінет під час воєнного стану?

Гадяцька ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області нагадує, що електронний кабінет платника податків – сервіс, за допомогою якого можна надсилати до органів ДПС електронні документи, податкову звітність, отримати довідки про відсутність заборгованості, необхідну інформацію із загальнодоступних реєстрів та надсилати запитати чи заяви для отримання необхідних даних. Перевагами користування Е-кабінетом для користувачів є зручність, економія робочого часу платника, а також коштів на придбання паперових бланків.

Електронний кабінет складається з відкритої (загальнодоступної інформації) та приватної частини (особистого кабінету) Вхід до особистого кабінету здійснюється за допомогою електронного цифрового підпису.

Користуватись послугами відкритої частини Електронного кабiнету можна без ідентифікації особи, тобто без електронного підпису. Через відкриту частину користувачам доступні такі можливості:

  • доступ до інформації з публічних реєстрів;
  • перегляд та друк бланків податкової звітності;
  • інформація про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання  звітності (податковий календар);
  • заповнення декларації про майновий стан і доходи для громадян;
  • контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників;
  • дані про взяття на облік платників;
  • реєстр страхувальників;
  • дані реєстру платників ПДВ;
  • реєстр платників єдиного податку;
  • інформація про РРО;
  • інформація про книги ОРО;
  • дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
  • реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами.

У приватній частині електронного кабiнету в залежності від типу платника, чи то юридична особа, чи фізична особа (суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу), електронний кабінет надає доступ до наступних сервісів:

  • персоніфікований податковий календар;
  • перегляд облікових даних платника;
  • подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, Пенсійного фонду та статистики;
  • перегляд та друк раніше поданої звітності;
  • перегляд вхідних/вихідних документів;
  • листування з органами ДПС;
  • подання заяв, запитів для отримання інформації;
  • інформація про стан розрахунків з бюджетом;
  • реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у Єдиному реєстрі податкових накладних;
  • інформація з Єдиного реєстру податкових накладних;
  • інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ;
  • інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування реалізації пального.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua.

Також повідомляємо, що у випадку закінчення терміну дії електронного ключа, в умовах воєнного стану, надавачі електронних довірчих послуг на основі раніше створеного ключа самостійно сформують новий КЕП. Тобто, платник має змогу й надалі користуватися та підписувати документи онлайн.

Джерело: ДПС у Полтавській області

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»