• Посилання скопійовано

Незабаром зʼявиться платформа для швидкого створення і керування держреєстрами

Уряд ухвалив постанову щодо використання Платформи для швидкого створення і керування державними реєстрами. Команди Мінцифри та Держспецзв’язку працюють над інноваційним рішенням

Незабаром зʼявиться платформа для швидкого створення і керування держреєстрами

Команди Мінцифри та Держспецзв’язку працюють над інноваційним рішенням – Платформою для розгортання та супроводження державних електронних реєстрів. Завдяки інструменту міністерства і державні органи швидко й зручно створюватимуть публічні реєстри і керуватимуть ними. 

Основа будь-якої цифрової держави – це електронні реєстри з якісними даними та швидкий обмін між різними держорганами. На сьогодні в Україні є понад 450 державних реєстрів. 80% з них є технологічно застарілими і вразливими до кібератак. 

Платформа для розгортання реєстрів стане основою для цифрової трансформації. Адже всі дані впорядковано зберігатимуться в реєстрах, що пришвидшить запуск онлайн-послуг та діджиталізацію загалом. 

На Платформі реєстрів можна не лише створювати нові, а й технічно переробити і поступово переносити застарілі реєстри. Усі зміни фіксуються і відбуваються тільки через бізнес-процеси. Це унеможливлює незаконні зміни даних.  

Також для розробки реєстрів на Платформі не потрібні великі команди чи фахівці високого рівня. Опанувати інструменти розробки можна легко і швидко. Для розробників проводитиметься навчання і надаватимуться консультації.

Платформу вже протестовано та скоро буде запущено для багатьох органів державної влади. Крім того, у подальшому Україна зможе ділитися власним досвідом упровадження Платформи з іншими країнами, які активно цифровізуються.

Джерело: Міністерство та Комітет цифрової трансформації України

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • Запровадження електронного аудиту: деталі від ДПС
    ДПС повідомлено про можливість укладання Меморандуму з великими платниками податків про участь в експерименті із запровадження процедури («е-аудит») шляхом надсилання відповідних повідомлень до їхніх Е-кабінетів
    07.01.2025151
  • НБУ оновив вимоги до страхових посередників
    НБУ затвердив Положення про авторизацію страхових посередників та умови здійснення діяльності з реалізації страхових та/або перестрахових продуктів
    07.01.202528
  • Як виправити помилку у графі 6 ф. №20-ОПП?
    У разі виявлення помилки у графі 6 ф. №20-ОПП зазначається виправлена інформація відповідно до КАТОТТГ, де розташований об’єкт оподаткування, та у графі 2 проставляється значення «3 – зміна відомостей про об’єкт оподаткування»
    07.01.202598
  • Як заповнювати ф. №20-ОПП в Е-кабінеті?
    При заповненні граф 7 – 9 ф. №20-ОПП, що подається в е-формі, у спливаючому вікні платник податків обирає необхідні дані з довідника, активуючи відповідне поле. Заповнення даних для граф 10 – 13 здійснюється вручну
    06.01.20252 0364
  • УВАГА! Оновлені коди ДПІ вже доступні у програмі M.E.Doc
    З метою успішного приймання у майбутньому ДПС податкової звітності рекомендується перевірити внесену інформацію щодо контролюючого органу у програмі M.E.Doc
    06.01.20255 037