• Посилання скопійовано

Поліпшення орендованих основних засобів: нюанси обліку

ДФСУ рекомендує вартість поліпшення орендованих основних засобів для цілей розрахунку податкової амортизації зараховувати як новий об'єкт 9-ї групи "інші основні засоби"

Поліпшення орендованих основних засобів: нюанси обліку

ДФСУ у листі від 04.08.2015 р. №16335/6/99-99-19-02-02-15 зазначила, що ПКУ не передбачено особливостей податкового обліку витрат орендаря на поліпшення орендованих основних засобів.

Порядок обліку операцій з поліпшення орендованих основних засобів в бухгалтерському обліку банків визначається відповідно до п. 3.8 глави 3 розділу VIII Інструкції. Так, витрати лізингоодержувача на поліпшення об'єкта оперативного лізингу (оренди) (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо), що приводять до збільшення майбутніх економічних вигід, які первісно очікувалися від його використання, відображаються лізингоодержувачем як капітальні інвестиції у створення (будівництво) інших необоротних матеріальних активів.

Таким чином, ДФСУ рекомендує, вартість поліпшення орендованих основних засобів для цілей розрахунку податкової амортизації зараховувати як новий об'єкт 9-ї групи "інші основні засоби" з мінімально допустимим строком корисного використання 12 років, визначеної у пп. 138.3.3 п. 138.3 ст. 138 ПКУ.

Автор: «Дебет-Кредит»

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Облік окремих операцій

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Облік окремих операцій»